Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hellenbach gt

volgens de "Hellenbach gt locatie" (GTA L.C.S.) zou er een moeten staan in de buurt van de don kiddiciks worstfabriek , (daar waar je de race misie op portland kan krijgen) ben de hellenbach gt daar echter nooit tegen gekomen. Zou het kunnen zijn dat je eerst alle races voltooid moet hebben (ik zit nu over de helft, heb de races op portland gehaald) of spawt het voertuig aleen op bepaalde tijden, of heb ik een glitch , bug ofzo ??? Hopelijk zit ik hier goed en mooie site dat zeker vr. gr. Martijn K. (stano666)

Featured Replies

De Hellenbach Ft zal pas op Portland spawnen als je level 5 van de Car Salesman hebt behaald. De Hellenbach GT heeft ook een andere spawnplek, namelijk in Shoreside Vale. Daar zul je hem treffen bij een van de villa's. :)

Meer info over de Car Salesman is >>hier<<.

• Author
De Hellenbach Ft zal pas op Portland spawnen als je level 5 van de Car Salesman hebt behaald. De Hellenbach GT heeft ook een andere spawnplek, namelijk in Shoreside Vale. Daar zul je hem treffen bij een van de villa's. :)

Zonder de car salesman missie tot level 5 te moeten halen ? , Ik zie nl. 3 spawn punten op de kaart een daarvan is rood met text erbij die meldt dat je eerst die carsalesman misie moet doen (totlevel 5) denk dat dit een foutje van wikigta is , daar wou ik dit bericht ook plaatsen war ik zelf vervolgens fout doe , maar goed mij dank is groot , moet er helaas een eind aan breien voor vandaag . vr. gr. stano666

• Author

Zonder de car salesman missie tot level 5 te moeten halen ? , Ik zie nl. 3 spawn punten op de kaart een daarvan is rood met text erbij die meldt dat je eerst die carsalesman misie moet doen (totlevel 5) denk dat dit een foutje van wikigta is , daar wou ik dit bericht ook plaatsen war ik zelf vervolgens fout doe , maar goed mij dank is groot , moet er helaas een eind aan breien voor vandaag . vr. gr. stano666

ben er al uit tanks