Geplaatst: 10 maart 200520 jaren comment_106563 Ik ben bezig met een site, maar ik zou graag me eige layout willen maken. Helaas ben ik niet zo'n prof met het maken van layouts. Ik heb het wel is geprobeerd om het te maken en de hele layout geupload op me webhost, maar dan kan ik er niet op typen. Mijn vraag is dus: hoe kan ik op me zelf gemaakte layout typen, en ook links naar me pagina's maken?
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_172012 Je moet zorgen dat het plaatje niet in de tabel staat maar als achtergrond van de tabel waarin je wil typen, dan lukt het wel! Ik snap je niet echt. Kan je zeggen wat ik moet doen zodat het wel lukt, ik heb een engelse frontpage. Bewerkt: 4 juli 200519 jaren door Time Fighter
Geplaatst: 4 juli 200519 jaren comment_172023 - Verwijder je plaatje uit de tabel - Rechter muisknop -> Table Properties - Vink 'Use background pictures' aan en kies het plaatje dat je net had verwijderd uit de images map (waar ie meestal word opgeslagen). Het is ook handig om de pixels van de tabel in te stellen op de grotes van het plaatje zodat het makkelijker typen is in Frontpage Ik hoop dat je hier wat aan hebt .
Geplaatst: 5 juli 200519 jaren comment_172141 Het lukt niet echt, ik kan alleen verticaal in het midden typen en de layout is ook niet meer mooi. (zie screen)
Ik ben bezig met een site, maar ik zou graag me eige layout willen maken. Helaas ben ik niet zo'n prof met het maken van layouts.
Ik heb het wel is geprobeerd om het te maken en de hele layout geupload op me webhost, maar dan kan ik er niet op typen.
Mijn vraag is dus: hoe kan ik op me zelf gemaakte layout typen, en ook links naar me pagina's maken?