Jump to content
Geplaatst:
comment_1046916

Kijk, ik ben nu grondgebied aan het veroveren voor Grove Street,

maar ik moet dus nog een klein stukje Ballasgrond, en daar lopen geen Ballas.

Hoe kan ik ze naar dat stukje krijgen, en vermoorden voor een Gangwar.

moet er minstens 3 hebben om een Gangwar te beginnen.

Zie kaartje San Andreas in bijlage voor de plaats.

post-52816-1216316099_thumb.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1047837
Wapens waren het probleem niet, en het was puur toeval dat er wat stonden, want bij mij stonden ze er niet.

Als ik zelf de savegame opstart, is het geen probleem, ik kan gewoon verder gaan met ´End of the Line´

Misschien kan iemand anders even kijken?

Zet dan je Draw Distance maximaal, dan zie je ze ook als ze veel verderop staan. Ik zal zo ff dit bericht aanpassen met het 3de deel van End of the Line, ik had waarschijnlijk niet goed gekeken. :7

Edit: Het 3de deel gehaald. Beloning: respect+ en $250.000.

Doordat je 2 grote voertuigen in je garage had gezet kan je deze er niet meer uithalen. Daarom heb ik 2 extra cadeautjes in je garage gezet. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Geplaatst:
comment_1052638
Je kan de cheat ONLYHOMIESALLLOWED invoeren, dan lopen er allemaal gangleden rond, dus ook Ballas, en die cheat heeft voor zover ik weet geen negatief effect op je savegame.

En anders kan je proberen gewoon in dat gebied te staan en een hele hoop normale auto's kapot te knallen. Meestal komen de gangleden van dat gebied dan ook wel.

Voor de cheaters: Gewoon cheats intikken die handig zijn(zoals die van Lance bijv).

Voor de non cheaters: kijk even de andere kant op. Dan spawnen ze wel (dat gebeurt ook met voertuigen).

Bewerkt: door GTA freakje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.