Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047634 Weet iemand misschien hoe je iemand kan uitnodigen als je al aan een spel bent begonnen? Zodat dus de gene die is uitgenodigd dat die zomaar de game kan joinen.
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047697 pak je mobieltje - multiplayer (denk ik) - friends - en dat zie je lijst met vrienden, zwart als ze on zijn, iv als ze op gta iv zijn
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047700 Wat ook een mogelijkheid is om iemand uit te nodigen via een Headset.
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047960 Mobieltje tevoorschijn halen -> Menu -> Friends -> kies een vriend die online is en een IV logo voor z'n naam heeft -> klik hem aan met X of A, ét voilà
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048132 Mobieltje tevoorschijn halen -> Menu -> Friends-> kies een vriend die online is en een IV logo voor z'n naam heeft -> klik hem aan met X of A, ét voilà staat nergens in je telefoon menu?
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048134 Mobieltje tevoorschijn halen -> Menu -> Friends-> kies een vriend die online is en een IV logo voor z'n naam heeft -> klik hem aan met X of A, ét voilà staat nergens in je telefoon menu? Phonebook bedoel je? In je Phonebook staan in MP games alleen de mensen van het spel zelf, zo kun je hun uitnodigen voor een spraakgesprek.
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048137 Mobieltje tevoorschijn halen -> Menu -> Friends-> kies een vriend die online is en een IV logo voor z'n naam heeft -> klik hem aan met X of A, ét voilà staat nergens in je telefoon menu? Phonebook bedoel je? In je Phonebook staan in MP games alleen de mensen van het spel zelf, zo kun je hun uitnodigen voor een spraakgesprek. moet je niet aan mij vertellen
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048142 Mobieltje tevoorschijn halen -> Menu -> Friends-> kies een vriend die online is en een IV logo voor z'n naam heeft -> klik hem aan met X of A, ét voilà staat nergens in je telefoon menu? Phonebook bedoel je? In je Phonebook staan in MP games alleen de mensen van het spel zelf, zo kun je hun uitnodigen voor een spraakgesprek. moet je niet aan mij vertellen Ik noem toch geen namen? xO
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048143 Mobieltje tevoorschijn halen -> Menu -> Friends-> kies een vriend die online is en een IV logo voor z'n naam heeft -> klik hem aan met X of A, ét voilà staat nergens in je telefoon menu? Phonebook bedoel je? In je Phonebook staan in MP games alleen de mensen van het spel zelf, zo kun je hun uitnodigen voor een spraakgesprek. moet je niet aan mij vertellen Ik noem toch geen namen? xO kwam zo over dat je tegen mij had
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1049028 Mobieltje tevoorschijn halen -> Menu -> Friends-> kies een vriend die online is en een IV logo voor z'n naam heeft -> klik hem aan met X of A, ét voilà staat nergens in je telefoon menu? Phonebook bedoel je? In je Phonebook staan in MP games alleen de mensen van het spel zelf, zo kun je hun uitnodigen voor een spraakgesprek. moet je niet aan mij vertellen Ik noem toch geen namen? xO kwam zo over dat je tegen mij had Ik praat algemeen. Nu heb ik 't wel tegen jou XD
Weet iemand misschien hoe je iemand kan uitnodigen als je al aan een spel bent begonnen?
Zodat dus de gene die is uitgenodigd dat die zomaar de game kan joinen.