!samp!script probleempje!tekst boven players~!help me plzzz
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
hallo ik wil maken voor mijn server ndal stunt en fun dat er text boven de spelers komt te staan
wanneer je een skin moet kiesen (volgens mij heet dat clas selectionof zo)
ik heb dit (niet cker of het wel klopt)
en dit mijn skins
en dit heb ik via via gekregen (niet cker of het wel klopt)
public OnPlayerRequestSpawn(playerid) //14 skins { SetupPlayerForClassSelection(playerid); SetPlayerTeamFromClass(playerid,classid); if(classid == 0 || classid == 1 || classid == 2) { GameTextForPlayer(playerid,"~r~ kies een skin",1000,5); } else if(classid == 3 || classid == 4 || classid == 5) { GameTextForPlayer(playerid,"~w~kies een skin",1000,5); } else if(classid == 6 || classid == 7 || classid == { GameTextForPlayer(playerid,"~b~kies een skin",1000,5); } else if(classid == 8 || classid == 9 || classid == 10) { GameTextForPlayer(playerid,"~r~kies een skin",1000,5); } else if(classid == 11 || classid == 12 || classid == 13) { GameTextForPlayer(playerid,"~w~kies een skin",1000,5); } else if(classid == 14) { GameTextForPlayer(playerid,"~b~kies een skin",1000,5); } return 1; }dan heb ik ook nog de errors gepost
de errors zijn
wie kan mij helpen dit te maken of een andere manier te bedanken / te maken om zoiets goed te maken
mvg, JD
Bewerkt: door GTA_GAMER_JD