Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047774 Hallo, Als ik in een voertuig zit, dan is de radio hard, en de motor klinkt heel zacht. En ja, alles staat op zijn op zijn hardst, ook in het spel. Ik heb al de nieuwe versie van die eax.ddl gedownload. Bewerkt: 18 juli 200816 jaren door GTA:SAN ANDREAS
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047781 Dan moet je het geluid van de radio zachter zetten. Het klopt dat de radio altijd harder is dan de motor (als je me niet geloofd, probeer het zelf maar uit ). Je kunt dat veranderen door naar Menu -> Audio -> Radio level (of zo iets) en dan dat balkje korter maken.
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren Auteur comment_1047810 Dan moet je het geluid van de radio zachter zetten. Het klopt dat de radio altijd harder is dan de motor (als je me niet geloofd, probeer het zelf maar uit ). Je kunt dat veranderen door naar Menu -> Audio -> Radio level (of zo iets) en dan dat balkje korter maken. Nee, eerder was het hetzelfde, en nu opeens[/font] niet meer En, het is VEEL zachter, met de radio aan hoor je helemaal geen motor!
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047832 Dit is al je 2de topic over geluidsproblemen: zoek proffesionele hulp (dus niet op 'n forum).
Hallo,
Als ik in een voertuig zit, dan is de radio hard, en de motor klinkt heel zacht.
En ja, alles staat op zijn op zijn hardst, ook in het spel.
Ik heb al de nieuwe versie van die eax.ddl gedownload.
Bewerkt: door GTA:SAN ANDREAS