Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047788 hoi, ik weet niet zeker of het een easter-egg is ofniet ga met een heli naar het vrijheidsbee heeld tot onder de voeten dan ga je naar binnen klim op de ladder en dan zie je dat er een heel groot kloppend hart heeft of wisten jullie dat al
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047791 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047794 Inderdaad, het is al bekend en er is hier een hele pagina over te vinden. Bewerkt: 18 juli 200816 jaren door GrandTheftTwanO
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren Auteur comment_1047795 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry
Geplaatst: 18 juli 200816 jaren comment_1047800 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken.
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048214 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens?
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048280 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens? helemaal boven aan de vrijheidsbeeld zijn er 4 deuren in in van die deuren kan je naar binnen en dan zie je iets je moet er wel met de heli naar boven
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048433 hoi,ik weet niet zeker of het een easter-egg is ofniet ga met een heli naar het vrijheidsbee heeld tot onder de voeten dan ga je naar binnen klim op de ladder en dan zie je dat er een heel groot kloppend hart heeft of wisten jullie dat al Om precies te zijn heb ik 6 topics erover terug kunnen vinden :') Dus ehh, neem aan dat 't wel al bekend was ja.
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048492 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens? helemaal boven aan de vrijheidsbeeld zijn er 4 deuren in in van die deuren kan je naar binnen en dan zie je iets je moet er wel met de heli naar boven ok maar waar staat het vrijheidsbeeldf in het spel?
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048693 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens? helemaal boven aan de vrijheidsbeeld zijn er 4 deuren in in van die deuren kan je naar binnen en dan zie je iets je moet er wel met de heli naar boven ok maar waar staat het vrijheidsbeeldf in het spel? Het Statue of Happiness staat op Happiness Island. Locatie Snapmap: -Klik-
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048850 Ja daar zijn al een paar topics over ,, Ik WIKI gta staat het ook dijdelijk sorry Maakt niet uit, je had voortaan eerst beter de ->zoekfunctie<- kunnen gebruiken. hoe geraak je in het vrijheidsbeeld en waar is dat ergens? helemaal boven aan de vrijheidsbeeld zijn er 4 deuren in in van die deuren kan je naar binnen en dan zie je iets je moet er wel met de heli naar boven ok maar waar staat het vrijheidsbeeldf in het spel? Het Statue of Happiness staat op Happiness Island. Locatie Snapmap: -Klik- Lol, het Vrijheidsbeeld kun je toch niet missen xD
Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048996 ok bedankt ik ben er geweest maar ben van de ladder gevallen toen ik het hart had gezien:p:p vindt ik zeer mooi gedaan dat hart
hoi,
ik weet niet zeker of het een easter-egg is ofniet
ga met een heli naar het vrijheidsbee heeld tot onder de voeten dan ga je naar binnen
klim op de ladder en dan zie je dat er een heel groot kloppend hart heeft
of wisten jullie dat al