Geplaatst: 19 juli 200816 jaren comment_1048205 Dag beste Forummers, De vraag is simpel: zijn de photoshops gratis te downloaden die onder de versie PS 7.0 zitten? Of is er een programma die erg goed lijkt op Photoshop ?En waarmee je Tutorials van het forum mee kan volgen? Alvast bedankt. Miek
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051479 Is dit nou zo moeilijk . Er word hier niet echt veel gereageerd... op die van mij ook niet pas na een hele tijd.
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1059951 ik weet één programma dat freeware is en het dichtste komt bij photoshop, en dat is Paint.NET (niet te verwarren met het gewone Windows Piant) het is een uitgebreid programma, maar lang niet zo goed als adobe photoshop. voordeel is dat het freeware is. hier een download link: >>Paint.NET<< je kan natuurlijk ook zoeken op google voor gratis downloads van Photoshop (en je zal zeker wat vinden), alleen behoort dat tot warez denk ik, en dan mag ik niets zeggen daarover :$ je ziet maar
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1059959 Kijk ook eens op bijvoorbeeld marktplaats, daar staan vaak 2e hands spullen voor een prikkie
Geplaatst: 6 augustus 200816 jaren comment_1065961 Je kunt ook GIMP gebruiken. Ik heb zo geen download link
Geplaatst: 19 augustus 200816 jaren comment_1082978 hoeveel kost photoshop de prijzen variëren tussen de 90 euro voor Photoshop 6 (redelijk oude versie trouwens) en €1.474,49 voor Adobe Photoshop Extended 10.0 CS3. Dus erg duur, overigens denk ik daarom ook niet dat er gratis versies bestaan van PS, als je al kijkt naar 6 die ik persoonlijk al prijzig vind. Om alle Photoshops en hun prijzen te bekijken: Bol.com/Photoshop
Dag beste Forummers,
De vraag is simpel: zijn de photoshops gratis te downloaden die onder de versie PS 7.0 zitten? Of is er een programma die erg goed lijkt op Photoshop ?En waarmee je Tutorials van het forum mee kan volgen?
Alvast bedankt.
Miek