Geplaatst: 11 maart 200520 jaren comment_106768 Mensen, wat kan ik in de sexshop doen? leuk hoor en heeeeel grappige toevoeging in het spel, maar heeft het nog enige waarde na de missie met dat latexpakkie enzo?? Bij voorbaad dank.
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren comment_110930 et slaat eigenlijk nergens op:P:P die dildo's zijn super groot Nou als een vrouw die in der *** moet hebbe dan zou ik niet blij weze als ik die vrouw was haha :D:P :o
Geplaatst: 21 maart 200520 jaren comment_111021 het is geen vibrator, maar een dildo.En je kan er verder niks mee, je kan alleen maar mensen er mee in elkaar meppen. en ze aan je vriendin geven
Geplaatst: 24 maart 200520 jaren comment_112434 Ze zijn ook nog eens super hard je slaat er gewoon mensen mee dood :blink: CJ maakt ook soms z,n onderwaartse beweging met die dildo als je op O druk dat doe ik altijd bij z,n hoertjes op straat ---au---
Geplaatst: 27 maart 200520 jaren comment_113627 ge moet eens met een sluipschutters geweer op die boekske richten da zij de zelfde (sex) plaatjes als in gta vc ps:allemaal een gezelig pasen en veel eieren
Geplaatst: 27 maart 200520 jaren comment_113632 ge moet eens met een sluipschutters geweer op die boekske richten da zij de zelfde (sex) plaatjes als in gta vc ps:allemaal een gezelig pasen en veel eieren srry, maar welke boekjes
Geplaatst: 28 maart 200520 jaren comment_114401 ge moet eens met een sluipschutters geweer op die boekske richten da zij de zelfde (sex) plaatjes als in gta vc ps:allemaal een gezelig pasen en veel eieren srry, maar welke boekjes die boekskes in de sexshops
Mensen, wat kan ik in de sexshop doen? leuk hoor en heeeeel grappige toevoeging in het spel, maar heeft het nog enige waarde na de missie met dat latexpakkie enzo??
Bij voorbaad dank.