Ik heb een aanvraag gehad van een vriend om hier zo een bericht van hem achter te laten, dit is jullie beste Green Light District vriend Apple-Mac, voorheen bekend als SSX-breaker, hij heeft namelijk een in en uitlog probleem. Tot zover de geschiedenis les, zijn bericht luid het volgende:
Sinds ik de resolutie van San Andreas veranderd heb, zie ik niks meer behalve een zwart beeld. Terwijl San Andreas wel gewoon draait. Ik heb hier een orginele GTA San Andreas-DVD liggen, en het spel meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar tervergeefs. Als ik op het pictogrammetje klik, zie ik al meteen zwart beeld, maar ik hoor duidelijk dat het introductiefilmpje afspeelt. En daarna kan ik ook gewoon in het menu bladeren, en het spel opstarten, alleen zie ik niks. Ik heb geen mod geinstalleerd, of files aangepast
Wie kan me helpen? Erg bedankt voor diegene's hulp
Apple-Mac
Dus wie helpt hem? Hij heeft jullie hulp nodig nu!
Bewerkt: door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp.
Ik heb een aanvraag gehad van een vriend om hier zo een bericht van hem achter te laten, dit is jullie beste Green Light District vriend Apple-Mac, voorheen bekend als SSX-breaker, hij heeft namelijk een in en uitlog probleem. Tot zover de geschiedenis les, zijn bericht luid het volgende:
Dus wie helpt hem? Hij heeft jullie hulp nodig nu!
Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp.