Jump to content
Geplaatst:
comment_7226

Ik weet niet of iemand het blad game-informer kent, maar zij hebben een soort preview gemaakt over sa die echt klopt. dit stond een uur op de site gta gaming.com tot zij een mailtje kregen, of ze het er af wouden halen zodat het later in dat gamesblad zou komen er stond dat je een stamina meter had, als die leeg is moet je eten om weer fit te worden. als je te veel junkfood eet word je dik, mensen lachen je uit en je bent niet snel meer. je kan mensen overhalen om een huis te overvalen samen met jou. er zijn drie eilanden, ieder net zo groot als vice city. hetr spel in totaal met missie enzo word 4 tot 6 keer zo groot als vice-city. ik denk dat iedereen al de screenshots heeft gezien van sa? gister kwam er behalve de eerste drie ook nog een hoop moois bij. ik laat ze wel zien dadelijk.

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_9362
Rockstars zal er heus wel rekening mee houden om dat zo realistisch mogelijk te maken. Kennelijk wordt San Andreas een stad ( lees; Staat) met een vehoudingsgewijs hoog percentage aan zwarten. Als dat in het verhaal past, dan is dat gewoon zo. Dus waarom dan zo moeilijk doen?

Zoals je kon lezen op GTAgames.nl maakt dat maar 15 % van het spel uit.

Zoals je nu kan lezen op GTAgames.nl komt Don Salvatore enzo ok terug.

Er zullen dus ook nog heel veel andere soorten missies komen.

Geplaatst:
comment_9386
Missies? :huh: We hadden het niet over missies?!

Ik heb het ook niet over missies.

Zoals je kan lezen maakt dat gang wereldje maar 15 % van het spel uit.

Er is dus ook nog veel anders in het spel te doen. Dus niet alleen maar missies met Afro-Amerikanen.

Ik heb er niks op tegen. Ze proberen het spel gewoon zo goed mogelijk te maken.

Geplaatst:
comment_9412
Rockstars zal er heus wel rekening mee houden om dat zo realistisch mogelijk te maken. Kennelijk wordt San Andreas een stad ( lees; Staat) met een vehoudingsgewijs hoog percentage aan zwarten. Als dat in het verhaal past, dan is dat gewoon zo. Dus waarom dan zo moeilijk doen?

We zeggen alleen dat er veel zwarten in zitten nogmaals..

En sommigen vinden dat jammer, dat is hun mening.

Geplaatst:
comment_9417

Ja, okee, daar heb ik het recht niet van om daar iets aan te veranderen. Maar; Probeer dan wel een beetje respect voor je medemens op te brengen. Ik heb al een paar beledigende termen zien vallen, en daar word ik vrij snel pissig van.

Geplaatst:
comment_9452

ik zei al het heeft helemaal niks met de kleur te maken.

maar als er nou ook aleen maar blanke in zaten had ik er ook commentaar op gemaakt maar ik wacht af... ;)

Geplaatst:
comment_9457

op www.gamespy.com staat nu ook een heel stuk over gta sa, het is in het engels, maar daar zullen de meesten geen probleem mee hebben.

In dit artikel staat ook een heel stuk over de nieuwe personages.

Veel van deze informatie staat in het Nederlands vertaald op http://www.gtasanandreas.nl/sainfo.php

Bewerkt: door Joriz

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_14053
Ik weet.. je zegt geen reclame, maar als je toch de screenshots wil zien van die info,

moet je ff naar GTASanAndreas.nl gaan, daar staan de screenshots bij het nieuws!

(Deze website is fout bezig, ze kunnen gestraft worden omdat die screenshots voor een tijdscrhift waren!)

haha jij bnet fout bezig meneertje :D

met je site! <_<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.