Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049386 ik denk dat ik een nieuwe EE heb gevonden : ik reed langs een gebouw een daarop stond met rode letters: Home' o Sport Home spreek je uit als Hoom, en met een o erachter is het dus: Hoomo en dat klinkt als Homo. Hetzelfde als gay dus. Vandaar Homo Sport. Snapmap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?658,177 Sorry als dit al bekend was. Screen volgt later nog! Hier is de screen: Groeten Gta Bram Bewerkt: 20 juli 200816 jaren door Gta Bram
Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049387 ik denk dat ik een nieuwe EE heb gevonden :ik reed langs een gebouw een daarop stond met rode letters: Home' o Sport Home spreek je uit als Hoom, en met een o erachter is het dus: Hoomo en dat klinkt als Homo. Hetzelfde als gay dus. Vandaar Homo Sport. Snapmap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?658,177 Sorry als dit al bekend was. Screen volgt later nog! Haha deze kende ik nog niet
Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049410 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders
Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049413 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen.
Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049416 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen. owh ok, my bad thnx voor de uitleg
Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049510 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen. Ja klopt maar dat is ook maar toevallig zo gegroeid want het grappige is dat vroeger "gay" betekende dat iemand altijd vrolijk en aardig is en dat had toen niks met "homo"te maken. Bewerkt: 20 juli 200816 jaren door Valto
Geplaatst: 24 juli 200816 jaren comment_1053088 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen. de meeste denken de gay alleen voor mannen zijn maar gay wilt eigelijk zeggen bi-sexuel.
Geplaatst: 24 juli 200816 jaren comment_1053092 ahah goed gevonden maar volgens mij betekend homo niet homo int engels/amerikaans.... maar het is wel leuk voor ons nederlanders Homo is ook een engels woord. Het is een zachter woord voor gay. Engelsen die het niet slecht bedoelen zeggen eerder homo dan gay, omdat gay soms offensief wordt opgenomen. de meeste denken de gay alleen voor mannen zijn maar gay wilt eigelijk zeggen bi-sexuel. Volgens mij betekent gay toch echt letterlijk homo...
Geplaatst: 24 juli 200816 jaren comment_1053202 nope niet waar. en nee ik kijk geen p**** maar ik heb ergens gelezen ben er zeker van. ze gebruiken dit woord ook bj vrouwen.
Geplaatst: 24 juli 200816 jaren comment_1053249 't is net hoe je 't bekijkt. Zowiezo betekent gay niet letterlijk homo, want als je 't echt letterlijk vertaalt, krijg je.. G = G, a = a, y = y, dus gay = gay Gay kan worden vertaald als Blij en als Homo, maar bij Blij word vaak ook al aan homo's gedacht, dus...
Geplaatst: 12 augustus 200816 jaren comment_1074454 't is net hoe je 't bekijkt. Zowiezo betekent gay niet letterlijk homo, want als je 't echt letterlijk vertaalt, krijg je.. G = G, a = a, y = y, dus gay = gay Gay kan worden vertaald als Blij en als Homo, maar bij Blij word vaak ook al aan homo's gedacht, dus... Dan wordt er al te snel geoordeeld, Homo,s hoeven niet altijd zo (blij) te zijn.
Geplaatst: 13 augustus 200816 jaren comment_1074539 Nee, maar homo's zijn vaker wel wat blijer.... Te denken aan een duitsleraar op onze school en een vent uit de frituur die verdomd goede frite maakt.. En dan even niet denken aan een super-depressieve geschiedenisleraar bij ons :$
ik denk dat ik een nieuwe EE heb gevonden :
ik reed langs een gebouw een daarop stond met rode letters: Home' o Sport
Home spreek je uit als Hoom, en met een o erachter is het dus: Hoomo en dat klinkt als Homo. Hetzelfde als gay dus. Vandaar Homo Sport.
Snapmap: http://snapmap.wikigta.org/index.php?658,177
Sorry als dit al bekend was. Screen volgt later nog!
Hier is de screen:
Groeten Gta Bram
Bewerkt: door Gta Bram