Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049504 Onderwerp: rap Soort design: signature Size design: sig' size Render: ja Animatie: nee Premade: nee Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Opmerking: ik lever e'm later in
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren comment_1050618 Ik probeer het voor deze keer. EDIT: Sorry, ik kan jammer genoeg deze week niet. Bewerkt: 21 juli 200816 jaren door Blizzard
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren Auteur comment_1050910 wat the fuck. zitten jullie allemaal met me te fucken of is dit serieus iemand anders die wilt
Geplaatst: 21 juli 200816 jaren comment_1050975 wat the fuck.zitten jullie allemaal met me te fucken of is dit serieus iemand anders die wilt Geduld is een schone zaak remember. Niemand zit met je te fucken ze kunnen gewoon door een of andere reden niet tegen je battelen. Je wacht geduldig of je gaat gewoon niet battelen, simpel zat.
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren Auteur comment_1051448 kerel , ik weet ook dat ik geduld moet hebben maar ik zeik niet omdat ik geen gedult heb maar omdat het lijkt alsof ze met me zitten te zieken. >>> Door .Levi.: Reageer naar mij via Pb zodat we dit topic schoon kunnen houden. Niemand zit je hier te treiteren ze kunnen gewoon niet battelen tenzij jij een goede reden hebt waarom ze dit zouden doen bij je, maar dat betwijfel ik.<<< Bewerkt: 22 juli 200816 jaren door .Levi.
Onderwerp: rap
Soort design: signature
Size design: sig' size
Render: ja
Animatie: nee
Premade: nee
Tijd van inlevering: zo snel mogelijk
Opmerking: ik lever e'm later in