Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049580 Hey! Ik ben nu bezig aan mijn eerste filterscript, en het lukt aardig! Maar nu wil ik dat als je de teleport gebruikt je auto ontsterflijk word. Hoe kan ik dit doen? Alvast bedankt!
Geplaatst: 20 juli 200816 jaren comment_1049752 //Ergens bovenaan je script: new GodTimer[MAX_PLAYERS]; //In je OnPlayerCommandText-callback. (Dit word is je teleport-commando): if(strcmp(cmdtext, "/teleport", true)==0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(vehicleID, X, Y, Z); SetVehicleZAngle(vehicleID, Angle); GodTimer[playerid] = SetTimerEx("GodCar", 1000, 1, "i", vehicleID); } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { KillTimer(GodTimer[playerid]); return 1; } //Ergens anders in je script: forward GodCar(vehicleID); public GodCar(vehicleID) { SetVehicleHealth(vehicleID, 1000.0); }
Geplaatst: 24 juli 200816 jaren comment_1053703 >Dit< is handig voor beginners Nee, dat is handig voor luie gevorderden. Beginners leren niks van getallen invoeren en kopiëren en plakken... Je leert veel beter door het zelf te maken
Hey!
Ik ben nu bezig aan mijn eerste filterscript, en het lukt aardig!
Maar nu wil ik dat als je de teleport gebruikt je auto ontsterflijk word.
Hoe kan ik dit doen?
Alvast bedankt!