Geplaatst: 20 juli 200818 jaren Ik dacht: laat ik maar is wat gaan kloten met Paint. Dit is het uiteindelijk geworden: Overigens laat ik het topic voor de Lamborghini Gallardo LP560-4 nog open, omdat iemand met bv. Photoshop hem mooier kan maken. Rates and comment's please Bewerkt: 20 juli 200818 jaren door Sonny-The-Pilot
Geplaatst: 20 juli 200818 jaren Ik vind hem een beetje simpel, mag ik de stock is zien want de auto heb je niet zelf gemaakt denk ik?
Geplaatst: 21 juli 200818 jaren Ik vind hem een beetje simpel, mag ik de stock is zien want de auto heb je niet zelf gemaakt denk ik? De auto is een foto van hem . En ja, nu dan de "sig". De render is niet goed uitgeknipt en er is verder niks mee gedaan, behalve een simpele tekst op de bumber van auto
Geplaatst: 8 augustus 200818 jaren Auteur De auto is mooi hoor. Ook van die ene man? Haha, ik was dit topic al lang weer vergeten! xD Welke man? :O Jan Stuivenberg, die beroemde verzamelaar? Nee, deze is niet van hem.
Ik dacht: laat ik maar is wat gaan kloten met Paint.
Dit is het uiteindelijk geworden:
Overigens laat ik het topic voor de Lamborghini Gallardo LP560-4 nog open, omdat iemand met bv. Photoshop hem mooier kan maken.
Rates and comment's please
Bewerkt: door Sonny-The-Pilot