Jump to content
Geplaatst:
comment_1050776

gtaracingwp6.png

Er is weer een nieuw toernooi. De clan LibertyKillerZ organiseert een Race contest genaamd: LIBERTY RACING. Hieraan kun je meedoen als je in het bezit bent van een Playstation 3 en de game Grand Theft Auto IV (je hoeft geen lid te zijn van LibertyKillerZ om hieraan mee te doen).

Bij deze race contest worden er online races gehouden in de mode: Race (dus geen GTA Race). Het is puur racen, dus van weggebruikers heb je geen last, behalve van losgeslagen toeschouwers die het een kick vinden om over straat heen te lopen.

JE KAN JE NIET MEER INSCHRIJVEN!

De Race mode bestaat uit 20 verschillende tracks over heel Liberty City. Wie de meeste races wint en nog eens een snelle tijd neerzet mag zich de 'BEST RACER OF GTAFORUM" noemen. Puntentelling werkt eigenlijk bijna hetzelfde als Formule One, je tijden per track worden opgeschreven en opgeteld. Daarnaast krijgen de 10 beste per track ook nog eens een paar leuke puntjes in hun handen geduwd, die nog eens heel belangrijk kunnen zijn voor de eindtitel.

Als hoofdprijs krijg je een avatar met het logo van de contest en een signature met daarin je naam in gouden letters en een vermelding op de website. De 2e krijgt hetzelfde maar dan zijn letters in het zilver. En natuurlijk gaat de bronzen signature naar de 3e van de eindlijst.

De voertuigen waar mee gereden wordt komt uit de klasse: SPORTS en dat zijn de volgende wagens:

CAR-PACK .
COMET_t.jpg INFERNUS_t.jpg
Comet Infernus
TURISMO_t.jpg SUPERGT_t.jpg
Turismo Super GT

Ik hoop op een mooi toernooi met veel inschrijvingen ;)

Groeten,

Kai

LibertyKillerZ

aanmeldenwd7.png

JE KAN JE NIET MEER INSCHRIJVEN!

agendail2.png

De agenda wordt nog bekend gemaakt nadat er genoeg aanmeldingen zijn om het toernooi te starten. Er worden ongeveer 4 races per dag gehouden die elk 3 rondes hebben, alleen de laatste "FINAL" race zal 10 rondes bevatten, maar die is vrij klein want die race bevindt zich op The Triangle. Tussen elke "meeting" zitten minimaal 1 dag rust, waarin je je eventueel kan voorbereiden op de komende tracks.

Race Datum Tijd Opmerking
Racedag 1 Dinsdag 29 juli 2008 20:00 Voltooid
Racedag 2 Donderdag 31 juli 2008 20:00 Voltooid
Racedag 3 Zaterdag 2 augustus 2008 20:00 Voltooid
Racedag 4 Dinsdag 5 augustus 2008 20:00 Voltooid
Racedag 5 Donderdag 7 augustus 2008 20:00 Voltooid
Racedag 6 Zaterdag 9 augutus 2008 20:00 Voltooid

Dinsdag 29 juli 2008

Leader: Kai-ShockWave
Game: Grand Theft Auto IV
Rondes: 3
Race tracks: Driving While High - Exhaust Fumes - Thunder Road - Industrial Action
Personen: 16
Console: Sony Playstation 3
Tijd: 20:00
Opmerkingen: Voltooid

Donderdag 31 juli 2008

Race tracks: Short Circuit - Don't Look Down - Duck and Wave - Drag Kings

Zaterdag 2 augustus 2008

Race tracks: Rize in the East - Horse Punch - Road to Bohan - Round The Block

Dinsdag 5 augustus 2008

Race tracks: Southern Switch - Bogan's Run - Bawhan Dash - Heel-and-Toe

Donderdag 7 augustus 2008

Race tracks: Quick Knives - Terminal Velocity - Taxiing

Zaterdag 9 augutus 2008

Rondes: 10
Race tracks: STARS IN YOUR EYES [FINAL ROUND]

tussenstandut4.png

Hieronder staat de tussenstand van de spelers.

Hieronder de winnaars van dit toernooi:

1eavatarbi4.png
Plaats: 1e
Forum: -La Marcel#
PSN: LibertyKillerNL

2eavatarkw2.png
Plaats: 2e
Forum: Kai-ShockWave
PSN Kai-ShockWave

3eavatartm9.png
Plaats: 3e
Forum: Timking99
PSN Timking99

Leden | PLAYSTATION 3

GTAGames-ID PSN-ID headetww0.png Wedstrijden Punten Tijd Opmerking
1. -La Marcel# LibertyKillerNL headetww0.png 19 184 -
2. Kai-ShockWave Kai-ShockWave headetww0.png 19 161 -
3. timking99. Timking99 headetww0.png 19 143 -
4. Biocount Biocount headetww0.png 12 79 -
- end of the riot svenw1 X - - - Gediskwalificeerd: 10+ rondes niet aanwezig
- Dieko DiekoThaKurd headetww0.png - - - Uitgeschreven: Vakantie
- MartyCeha martyceha X - - - Gediskwalificeerd: 10+ rondes niet aanwezig
- gta-san-an... Alakadabra headetww0.png - - - Gediskwalificeerd: Blokkeren van de weg [3x]
- Visser23 Pipovisser X - - - Gediskwalificeerd: 10+ rondes niet aanwezig
- FerryN Etinogard_NL headetww0.png - - - Uitgeschreven: Geen tijd
- AXIO AXIOfromHELL X - - - Gediskwalificeerd: 10+ rondes niet aanwezig
- Radio Es. joppie-saus headetww0.png - - - Uitgeschreven: Geen tijd
- -_-Alex-_- Wienish headetww0.png - - - Uitgeschreven: Privé omstandigheden
- IronBullet Denniskuhh headetww0.png - - - Uitgeschreven: Connectieproblemen
- Rullez CrankEye headetww0.png - - - Uitgeschreven

Tijden zijn weggehaald, omdat het veel tijd kost om al die tijden hier te noteren en bij elkaar op te tellen.

puntengw7.png

De puntentelling is gelukkig simpel, dus veel denkwerk is er niet voor nodig. 1e worden in een race betekent 10 punten, 2e in een race 9 punten enzovoorts...

Daarnaast wordt de tijd van elke speler opgeschreven en steeds na elke race opgeteld.

Punten Te verdienen bij
10 1e in een ronde (Winnaar)
9 2e in een ronde
8 3e in een ronde
7 4e in een ronde
6 5e in een ronde
5 6e in een ronde
4 7e in een ronde
3 8e in een ronde
2 9e in een ronde
1 10e in een ronde

regelsjs4.png

• Houdt het gezellig op het forum én natuurlijk online.
  • Meldt tijdig wanneer je van Gebruikersnaam op gtaforum of ID op PSN bent veranderd.
  • Cheaters, afsnijders, valsspelers en mensen die de weg blokkeren worden gediskwalificeerd.
  • Races mogen niet overnieuw gedaan worden.
  • Wanneer je een race verlaat, krijg je 0 punten en de tijd van de laatst gefinishte.
  • Leden die meer dan 10 van de 20 races niet komen opdagen, worden ook gediskwalificeerd.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• Reacties 150
  • Bezichtigingen 16.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1070084
Vanaf het begin wist ik dat Kai en Marcel eerste of tweede werden.

Maar goed gedaan Marcel, Kai en timking.

Gefeliciteert :dans:

Thnx alvast :) Morgen (zaterdag 9 augustus) om 20:00 is de laatste race op Times Square (Stars in Your Eyes, 8 rondes). Omdat de uitslag al beslist is, mogen andere ook meedoen die het leuk vinden om de laatste ronden mee te rijden of toe te kijken. Ook voor mensen die bijvoorbeeld niet konden of mensen die niet meegedaan hebben aan het toernooi.

Dus als je mee wilt rijden op de laatste ronde van het toernooi kan je dat hier even melden :)

Ik schat dat we ongeveer 15 min bezig zijn. Daarna zal prijsuitreiking zijn in dit topic :).

Ik kan komen :Y

Stuur wel een bericht anders ben ik bang dat ik het vergeet :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1070524
Gaan we daarna freemode doen?

Of TDM (team deathmatch)

Eerst wordt het Racen op "Stars In Your Eyes" met 8 rondes. Daarna gaan we Free Mode doen, zodat ik alles in het topic kan neerzetten voor de uitslag ;)

Deelnemers die meedoen:

1. -La Marcel#

2. Kai-ShockWave

3. timking99

4. Biocount

5. Dieko

6. svenw1

Wil jij ook meedoen aan de laatste race van het toernooi? Meldt je hier aan ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1070704

PRIJSUITREIKING

Na 2 weken geracet te hebben zijn dan eindelijk de winnaars bekend van Liberty Racing. Aan het toernooi deden totaal 15 man mee, waarna er in de laatste race nog 4 overbleven. De rest heeft zich uitgeschreven of is gediskwalificeerd.

Toernooi is voor de rest goed verlopen met ook eerlijke winnaars. Omdat biocount 4e is geworden en dus niet bij de prijzen valt heeft hij een toepasselijke troostprijs gekregen :)

1e PLAATS

LibertyKillerNL

1eavatarbi4.png

1esignaturetj8.png

2e PLAATS

Kai-ShockWave

2eavatarkw2.png

2esignaturevb5.png

3e PLAATS

Timking99

3eavatartm9.png

3esignaturejq1.png

TROOSTPRIJS

Biocount

aambeiuf1.png

Ik wil graag alle winnaars feliciteren en alle deelnemers bedanken voor deelname aan het toernooi.

Ik zou het erg waarderen als de winnaars de signatures en avatars voor een week of eventueel langer willen dragen :)

De signature's en avatars mogen alleen door de winnaars gedragen worden!

Vermelding in de OWN:

afbeelding4de8.png

Geplaatst:
comment_1070732

PRIJSUITREIKING

Na 2 weken geracet te hebben zijn dan eindelijk de winnaars bekend van Liberty Racing. Aan het toernooi deden totaal 15 man mee, waarna er in de laatste race nog 4 overbleven. De rest heeft zich uitgeschreven of is gediskwalificeerd.

Toernooi is voor de rest goed verlopen met ook eerlijke winnaars. Omdat biocount 4e is geworden en dus niet bij de prijzen valt heeft hij een toepasselijke troostprijs gekregen :)

Ik wil graag alle winnaars feliciteren en alle deelnemers bedanken voor deelname aan het toernooi.

Ik zou het erg waarderen als de winnaars de signatures en avatars voor een week of eventueel langer willen dragen :)

eigenlijk 5 overgebleve racers of was ik gediskwalificeerd :?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1070791

PRIJSUITREIKING

*PRIJZEN*

eigenlijk 5 overgebleve racers of was ik gediskwalificeerd :?

Jup, meer dan 10 races niet aanwezig is diskwalificatie :puh: En jij was 8 races aanwezig, dus 12 niet aanwezig.

Geplaatst:
comment_1070854

Ik las allemaal gedoe om lag enzo, en daarop heeft iedereen gelijk. :duh:

De connection host, onbekend persoon was de lagger, dat blijkt omdat meerdere personen dat hadden.

Sommige hadden niet, omdat die goed met de connection host gejoint had. Voortaan is het handig dat als jullie een race starten iedereen alleen de console heeft aanstaan en geen computer en natuurlijk dat iedereen een snelle internet heeft. En nog belangrijker, iedereen moet een Open NAT hebben.

De connection host is nooit de persoon die het spel opstarte, zodra iemand joint word die Connectionhost. Indien er al spelers in de ruimte zijn dan. Deze connectionhost kan in sommige spelen achterhaald worden. Dus de persoon die de party opende, ook bekend als de Partyleader host de game niet, maar bestuurt de game.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1070868

Was idd even een gedoe in het begin. Gelukkig hebben we voor die ene race-dag en daarna geen problemen meer gehad. Alleen van mensen die niet konden op de dagen e.d.

Maarach, het was een leuk toernooi. Volgen er nog meer (andere thema's), maar die zijn waarschijnlijk alleen voor de leden van LibertyKillerZ. Dit was even een voorproefje wat we zoal doen in de clan :) En misschien komt er nog wel eens een vervolg :)

• 8 maanden later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1348732

gtaracingwp6.png

Het toernooi is afgelopen. Hieronder de winnaars van dit toernooi:

1eavatarbi4.png
Plaats: 1e
Forum: -La Marcel#
PSN: LibertyKillerNL

2eavatarkw2.png
Plaats: 2e
Forum: Kai-ShockWave
PSN Kai-ShockWave

3eavatartm9.png
Plaats: 3e
Forum: Timking99
PSN Timking99
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.