Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1051002

Hey,

Ik wil bij een auto het knipperlicht laten knipperen maar hoe moet dat...

Ik heb nu bij het animation window 4 layers/plaatjes en dan heb ik de tijd ingesteld, maar dat wil ik dan opslaan... moet ik daar dan nog iets voor doen want ik kan het niet als een .gif opslaan... want dan knippert het niet en blijft het stilstaan.

Alvast bedankt.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1051024
Hey,

Ik wil bij een auto het knipperlicht laten knipperen maar hoe moet dat...

Ik heb nu bij het animation window 4 layers/plaatjes en dan heb ik de tijd ingesteld, maar dat wil ik dan opslaan... moet ik daar dan nog iets voor doen want ik kan het niet als een .gif opslaan... want dan knippert het niet en blijft het stilstaan.

Alvast bedankt.

Misschien heb je wat aan deze tutorial? Hierin wordt simpel uitgelegd hoe je lichten moet laten knipperen. Je kan je animatie inderdaad enkel behouden als je hem opslaat als .gif, en dat doe je bij Imageready door naar File -> Save Optimized As te gaan, en dan Images Only(.gif) aanvinken in het menu. Als het goed is moet de animatie dan behouden blijven, anders heb je iets fouts gedaan bij het laten knipperen van de lichten. Als dat het geval is dan zou ik de tutorial nog maar eens extra goed doorlezen, want het is heel simpel als je het eenmaal doorhebt :)

Geplaatst:
comment_1051026

Probeer deze tutorial (bjorn13) anders eens te volgen. Gaat ook over knipperlichten. Je moet ervoor zorgen dat je bij de ene layer wel je knipperlicht aan hebt staan en bij je andere layer uit. Zo moet het ook staan in je Animation pallet in Imageready.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.