Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1051048

Ik heb een gebouw gemaakt best wel veel polly 800 Kb circa maar alsk het gebouw sit te belopen dan colide ik opeens dingen diek niet sie terwyl ik de valus in 3ds max alles op nul heb staan en dit soort dinge gebeure welvaker by dinge diek model selfs met weinig polly By Dese pica colide IK HELP!!!! :N:N:N:N

post-82287-1216677532_thumb.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051432

Ik loop tegen dingen aan die er nietzyn terwyl ik gewoon die col van de dff zelf heb geexporteert en alle grades saten op nul Move staat op nul maar toch....

Snappen julie niet wat ik bedoel of de manier hoe ik het zeg..? KYK!!! By die 3 foto's Die julie daar zien! daar loop ik tegen aan terwyl er niks is en de Col is exact gebaseerd op de Dff :tu: So BETER?

Geplaatst:
comment_1051582

je moet echt eens op je spelling letten. je spelt zo met een S. kijk met een Y. Jullie met 1 L. Poly hoort met 1 l en niet met 2, of polygons is duidelijker. Maar alsk het gebouw zit te belopen kun je beter zo zeggen; maar als ik op het gebouw loop. Als je dit nou eens opvolgt leest het een stuk maakelijker en is het een stuk duidelijker.

Geplaatst:
comment_1053068

Daar sluit ik me bij aan, maar goed.

Het is echt handiger als je punten en hoofdletters gebruikt, als je dan ook nog zo tegen iemand tekeer gaat helpt niemand je meer :puh:.

Ik denk dat er weinig (makkelijks) aan te doen valt, want mijn ervaring is dat 3DsMax wel vaker op het idee komt om ergens een muur neer te zetten zonder reden. Wat je kan proberen: de col in 3Ds importeren en kijken of die muur er dan staat, zo wel: verwijder hem en export opnieuw.

zo niet: Je kan proberen je héle col opnieuw op te bouwen uit boxen, denk dat het veel werk is, maar dat heb ik als oplossing ooit van Apple-Mac gehoord.

(En normaal zou ik nu niet reageren, want ik weet niet zó veel van 3dsmax, maar aangezien niemand je een mogelijke oplossing geeft...)

Succes!

Geplaatst:
comment_1054326

Als je als COL1 hebt geexporteerd, probeer hem dan te openen in de Col File editor van Steve-M (www.steve-m.com) en dan doe je rechtermuisknop, en ga je naar target version (of iets in die stijl dacht ik), COL III. Vervolgens doe je hetzelfde, maar dan niet target version, maar Material Conversation, VC to SA. Daarna weer hetzelfde, maar dan optimize. Sla nu op en hopelijk is je COL gefixed. Is dit niet zo, dan zul je je col opnieuw moeten opbouwen door middel van bijvoorbeeld boxen. En ja, dat is klote werk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.