Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051340 hallo, ik had op san andrea's 2 uzi's , 2 sawn off shotguns en 2 pistooltjes (hitman ofzo) dus weet iemand of dit ook op gta IV is ???
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051345 Spijtig genoeg zijn er geen skills in GTA IV, dus je zult het altijd met één wapen moeten doen.
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren Auteur comment_1051354 Spijtig genoeg zijn er geen skills in GTA IV, dus je zult het altijd met één wapen moeten doen. da's wel stom toch bedankt
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051385 idd stom + je hebt veel minder wapens en geen sawn off shotgun of pistol met silencer meer (deze 2 mis ik het meest)
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren Auteur comment_1051403 idd stom + je hebt veel minder wapens en geen sawn off shotgun of pistol met silencer meer (deze 2 mis ik het meest) ik mis ook wat wapens zoals vlammewerper , sawwn off shotgun , en die andere bazooka , ( in libertycitystories bijl,beenhouwers mes,minigun)
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051421 idd stom + je hebt veel minder wapens en geen sawn off shotgun of pistol met silencer meer (deze 2 mis ik het meest) ik mis ook wat wapens zoals vlammewerper , sawwn off shotgun , en die andere bazooka , ( in libertycitystories bijl,beenhouwers mes,minigun) t zal wel en de ketingzaag en samoerai zwaard ni te vergeten deze zouden nu vooral leep zijn met de realistische graphics
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051430 idd stom + je hebt veel minder wapens en geen sawn off shotgun of pistol met silencer meer (deze 2 mis ik het meest) ik mis ook wat wapens zoals vlammewerper , sawwn off shotgun , en die andere bazooka , ( in libertycitystories bijl,beenhouwers mes,minigun) t zal wel en de ketingzaag en samoerai zwaard ni te vergeten deze zouden nu vooral leep zijn met de realistische graphics dat zou zeker leip zijn met al die bloed
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051464 Toen ik deze post las herrinerde ik t me weer dat dat kon in SA. Jah heel erg jammer dat t niet kan had wel een vet effect gegeven.
hallo,
ik had op san andrea's 2 uzi's , 2 sawn off shotguns en 2 pistooltjes (hitman ofzo)
dus weet iemand of dit ook op gta IV is ???