Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051763 Hallo allemaal, Ik hoor vaak op de radiozenders van SA reclames van Glory home themepark en dat de mensen van SA er dol op zijn enzo. Maar mijn vraag: Is dit park weleens in San Andreas?? Of bedoelen ze de pier in LS met dat reuzenrad? Greetzz, GTAgangsta
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051769 Ze hebben het inderdaad in deze reclame over het Glory Home Themepark. Luister maar: Alleen zou ik echt niet weten op welke locatie dit zich afspeeld. Ik denk niet dat het de Pier is, omdat daar alleen een Reuzenrad staat en een paar kraampjes. Niet echt bepaald een Themapark. Misschien zal dit een grapje van Rockstargames zijn geweest? Mvg, GTTO
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren Auteur comment_1051777 Ze hebben het inderdaad in deze reclame over het Glory Home Themepark. Luister maar: Alleen zou ik echt niet weten op welke locatie dit zich afspeeld. Ik denk niet dat het de Pier is, omdat daar alleen een Reuzenrad staat en een paar kraampjes. Niet echt bepaald een Themapark. Misschien zal dit een grapje van Rockstargames zijn geweest? Mvg, GTTO Ja dat bedoel ik ja. Die pier is idd niet echt een pretpark Maarja, dan zal het wel een R* joke zijn. Tnx
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051801 miss bedoelen ze wel de pier je weet het maar nooit met die americanen
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051815 Ik denk dat het gewoon fictieve reclame van Rockstar is. Zo heb je in GTA3 bijvoorbeeld reclame van een wekelijks Middeleeuws feest in Belville Park. Er is echter niets. Het is dus gewoon verzonnen denk ik. Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051948 Mischien verwijst het iets naar het woord "Gloryhole"? Ik leg niet uit wat het is want dat is volgens mij niet toegestaan op het forum Bewerkt: 22 juli 200816 jaren door Mr. Sugo
Geplaatst: 23 juli 200816 jaren comment_1052571 Het is ook een beetje een raar pretpark, zo zingen ze toch "Glory Hole, Where strangers become friends" en "it will hurt, but it's worth it" en van die dingen :s
Geplaatst: 23 juli 200816 jaren Auteur comment_1052619 Het is ook een beetje een raar pretpark, zo zingen ze toch "Glory Hole, Where strangers become friends" en "it will hurt, but it's worth it" en van die dingen :s Ow ik dacht dat het glory home was, en wat ze zeiden had ik nog niej echt goed naar geluisterd. Weer een seksistische R* grap
Geplaatst: 18 februari 200916 jaren comment_1276090 Ik hoor de hele tijd een reclamespotje op de radio. Die van het Glory Hole Themepark, in LAs Venturas. Maar in GTA San Andreas is die er helemaal niet. Of wel, zoja waar??? Ik heb heel San Andreas afgezocht. Kan iemand me uit deze situatie halen. Ik hoor het reclamespotje zelfs in Liberty City Stories op Head Radio.
Geplaatst: 18 februari 200916 jaren comment_1276095 Ik hoor de hele tijd een reclamespotje op de radio. Die van het Glory Hole Themepark, in LAs Venturas.Maar in GTA San Andreas is die er helemaal niet. Of wel, zoja waar??? Ik heb heel San Andreas afgezocht. Kan iemand me uit deze situatie halen. Ik hoor het reclamespotje zelfs in Liberty City Stories op Head Radio. Dat pretpark bestaat niet, is gewoon een van de vele reclames. Hier vind je er wat meer over. Bewerkt: 18 februari 200916 jaren door Mr. Sugo
Geplaatst: 18 februari 200916 jaren comment_1276110 Dacht ik al, was wel leuk geweest als die echt bestond.
Geplaatst: 18 februari 200916 jaren comment_1276111 Dacht ik al,was wel leuk geweest als die echt bestond. Overgens is er wel dat pretpark op de pier in Los Santos maar ja, daar kun je jammer genoeg niet veel doen.
Geplaatst: 18 februari 200916 jaren comment_1276150 Glory Hole Themepark is niets meer en niets minder dat een seksuele grap van R*, gezien de gemiddelde leeftijd op dit forum voel ik mij niet geroepen om dit nader uit te leggen o.i.d.. Maar ach, als je kennis hebt van de Engelse taal kom je er al heel snel achter dat het spel bijna uit z'n voegen barst van de (seksuele) grapjes.
Geplaatst: 26 februari 200916 jaren comment_1284414 Ik heb ook wel is van een glory hole gehoord maar daar zat een gat in de muur en kwam er een warn geslachtsdeeltje doorheen :o
Geplaatst: 26 februari 200916 jaren comment_1284624 Ik heb ook wel is van een glory hole gehoord maar daar zat een gat in de muur en kwam er een warn geslachtsdeeltje doorheen :o Scary movie zeker gr. leettjuh
Geplaatst: 27 februari 200916 jaren comment_1284911 als je goed op wikigta bij san andreas kijkt zie je bij easter eggs ofzo dat gloryhole themapark een soort wc is waar dat er ineens twee geslachtsdelen van de man naar binnen komen waardat de vrouw inzit. en die sorry dat ik dit zeg maar die vrouw pijpt dan die geslachtsdeel. en jullie kennen veel van gta sa hé maarja zoek bij google maar eens gloryhole themepark ps:het is aan elkaar en niet glory hole tis gloryhole themeparjk of gwn glory hole..
Hallo allemaal,
Ik hoor vaak op de radiozenders van SA reclames van Glory home themepark en dat de mensen van SA er dol op zijn enzo. Maar mijn vraag: Is dit park weleens in San Andreas?? Of bedoelen ze de pier in LS met dat reuzenrad?
Greetzz,
GTAgangsta