Geplaatst: 22 juli 200816 jaren comment_1051763 Hallo allemaal, Ik hoor vaak op de radiozenders van SA reclames van Glory home themepark en dat de mensen van SA er dol op zijn enzo. Maar mijn vraag: Is dit park weleens in San Andreas?? Of bedoelen ze de pier in LS met dat reuzenrad? Greetzz, GTAgangsta
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286022 Had ik tog gelijk tuurlijk zelfs in GTA:LCS komt hij voor maar dan iets minder aanbiddelijker.
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286207 Ik heb zon idee dat dat spookpark iut GTA IV er wet mee te maken heeft. En mocht ik achterlopen met GTA IV mijn excusses hij doet het nog niet helemaal. Maar dat is mijn gedachte over dat spotje. Gr Franszzz
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286248 Ik heb zon idee dat dat spookpark iut GTA IV er wet mee te maken heeft.En mocht ik achterlopen met GTA IV mijn excusses hij doet het nog niet helemaal. Maar dat is mijn gedachte over dat spotje. Gr Franszzz In GTA IV is het een kermis, niet echt een pretpark. Het grote verschil met tussen een pretpark en kermis is dat je op een kermis voor iedere attractie apart moet betalen. Maar goed, dat doet er nu niet toe. Volgens de spotjes bevindt het Glory Hole Theme Park zich in San Andreas. Het is echter nergens te vinden (wie weet indoor?).Dit is net zoiets als het stadion van de Liberty Swingers.
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286256 Ik heb zon idee dat dat spookpark iut GTA IV er wet mee te maken heeft.En mocht ik achterlopen met GTA IV mijn excusses hij doet het nog niet helemaal. Maar dat is mijn gedachte over dat spotje. Gr Franszzz In GTA IV is het een kermis, niet echt een pretpark. Het grote verschil met tussen een pretpark en kermis is dat je op een kermis voor iedere attractie apart moet betalen. Maar goed, dat doet er nu niet toe. Volgens de spotjes bevindt het Glory Hole Theme Park zich in San Andreas. Het is echter nergens te vinden (wie weet indoor?).Dit is net zoiets als het stadion van de Liberty Swingers. man ga naar de gevangenis in los santos ga naar die cellen en daar is gloryhole gloryhole zijn alleen maar een wc waar ze hun p*ck door steken en dat dan vrouwen er aan z**gen het is wel geen heel park vol met wc's hé
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286268 manga naar de gevangenis in los santos ga naar die cellen en daar is gloryhole gloryhole zijn alleen maar een wc waar ze hun p*ck door steken en dat dan vrouwen er aan z**gen het is wel geen heel park vol met wc's hé Dat de naam een EE was, is al bekend, maar het gaat hier om de locatie van het fictionele pretpark zoals het gepresenteerd wordt in de reclames op de radio
Geplaatst: 1 maart 200916 jaren comment_1287895 manga naar de gevangenis in los santos ga naar die cellen en daar is gloryhole gloryhole zijn alleen maar een wc waar ze hun p*ck door steken en dat dan vrouwen er aan z**gen het is wel geen heel park vol met wc's hé Dat de naam een EE was, is al bekend, maar het gaat hier om de locatie van het fictionele pretpark zoals het gepresenteerd wordt in de reclames op de radio Die is er niet. Anders was het wel allang bekend
Geplaatst: 1 maart 200916 jaren comment_1287945 Die is er niet.Anders was het wel allang bekend Maar dat zeg ook niet dat die er wel is. Ik zeg alleen waarover het topic gaat. Dat het pretpark er niet was wist ik al ruim 4 jaar geleden
Geplaatst: 2 maart 200916 jaren comment_1288376 Maar dat zeg ook niet dat die er wel is. Ik zeg alleen waarover het topic gaat. Dat het pretpark er niet was wist ik al ruim 4 jaar geleden Er wordt toch om gevraagd dus ik geef alleen antwoord
Geplaatst: 10 maart 200916 jaren comment_1295107 ik vind het al bijzonder hoe je zo'n naam in godsnaam verzint! ik hoor de reclame ook geregeld...
Hallo allemaal,
Ik hoor vaak op de radiozenders van SA reclames van Glory home themepark en dat de mensen van SA er dol op zijn enzo. Maar mijn vraag: Is dit park weleens in San Andreas?? Of bedoelen ze de pier in LS met dat reuzenrad?
Greetzz,
GTAgangsta