Geplaatst: 15 mei 200421 jaren comment_7234 iemand zij wat over bodygards om ergens te kopen/krijgen is. Maar ik bedoel niet die onnozele gasten bij vercetty estate
Geplaatst: 16 mei 200421 jaren comment_7304 Dan zou ik niet weten waar je het over hebt. Je kunt alleen maar bij het Vercetti Estate bodyguards krijgen.
Geplaatst: 16 mei 200421 jaren comment_7308 hoe krijg je dan bodyquarts bij versetti's estate?????? :huh: :huh:
Geplaatst: 16 mei 200421 jaren comment_7342 Jep. Dan krijg je 3 bodyguards. Die zitten dan in jou kamer. Ze helpen je door op mensen te schieten die ook op jou schieten.
Geplaatst: 17 mei 200421 jaren Auteur comment_7365 ook die zal ik waaarschijnlijk nooit krijge want heb niet de pole posion en sunshine
Geplaatst: 3 juni 200421 jaren comment_8586 Da's toch geen probleem? Die kan je toch kopen? Of bedoel je dat de 'missies' daar niet lukken?
Geplaatst: 3 juni 200421 jaren comment_8598 Da's toch geen probleem? Die kan je toch kopen? Of bedoel je dat de 'missies' daar niet lukken? Sunshine Missies is geen probleem. Gewoon wat auto's verzamelen. Pole Position ook niet. Hij heeft vast te weinig geld. Je kan geld verdienen door de politie te vermoorden. Maar ook bij het Vercetti Estate kan je $5000 krijgen.
Geplaatst: 4 juni 200421 jaren comment_8678 Geld rolt vanzelf naar binnen... Door missies, etc. En anders ga je wat van die submissies doen, zoals taxi of brandweer. En als je een Tank hebt; de vigilance missies zijn dan zo gedaan
Geplaatst: 6 juni 200420 jaren comment_8822 Als je het spel 100 % uitgespeeld hebt.. 100% uitgespeeld... valt de haven daar ook onder. want bij al mijn gebouwen heb ik mensen rondhangen die ook bij het versettie huis staan. maar 3 bodyguards op me kamer??? ik heb verder alles uitgespeeld op de haven na, maar die vindt ik niet belangrijk zo vaak ga ik toch niet het water op
Geplaatst: 7 juni 200420 jaren comment_8876 Als je het spel 100 % uitgespeeld hebt.. 100% uitgespeeld... valt de haven daar ook onder. want bij al mijn gebouwen heb ik mensen rondhangen die ook bij het versettie huis staan. maar 3 bodyguards op me kamer??? ik heb verder alles uitgespeeld op de haven na, maar die vindt ik niet belangrijk zo vaak ga ik toch niet het water op Je moet ook alle minigames, hidden packages en stunts doen hé.
Geplaatst: 7 juni 200420 jaren comment_8883 En de haven vond ik zwaar irritant. Ik had 0 seconden over bij die boatrace! En da's mn record :lol:
iemand zij wat over bodygards om ergens te kopen/krijgen is. Maar ik bedoel niet die onnozele gasten bij vercetty estate