Geplaatst: 23 juli 200816 jaren comment_1052165 Zoals jullie op het plaatje ziet (Rechts boven van het plaatje), is m'n leven niet helemaal vol, ik wouw vragen of iemand een snelle manier weet dat ik dat balke groter kan laten worden mvg Chris
Geplaatst: 23 juli 200816 jaren comment_1052169 Je kan het beste de ambulance missies doen, als je die hebt gehaald krijg je maximum health. Het beste kun je de missies in >>Angel Pine<< doen, daar zijn de afstanden redelijk klein en is het sneller gehaald.
Geplaatst: 23 juli 200816 jaren Auteur comment_1052174 Je kan het beste de ambulance missies doen, als je die hebt gehaald krijg je maximum health. Het beste kun je de missies in >>Angel Pine<< doen, daar zijn de afstanden redelijk klein en is het sneller gehaald. Nice man , ik zal zo daar eens een kijkje nemen, en de missies gaan doen Thq ^^
Geplaatst: 23 juli 200816 jaren Auteur comment_1052787 Het is gelukt, Een bedankje aan ..::GhostRider::.. : Bewerkt: 23 juli 200816 jaren door The Distortion
Zoals jullie op het plaatje ziet (Rechts boven van het plaatje), is m'n leven niet helemaal vol,
ik wouw vragen of iemand een snelle manier weet dat ik dat balke groter kan laten worden
mvg Chris