Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1054007
hij staat op draadloos

als ik test dan kan hij het ip adres niet vinden

als hij nog in de woonkamer stond waar het internet ook staat dan kon hij het wel vinden

Wie weet is het een idee om hem handmatig in te voeren, want dit probleem hoor je bij meer mensen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1054512
hij staat op draadloos

als hij nog in de woonkamer stond waar het internet ook staat dan kon hij het wel vinden

Wie weet is het een idee om hem handmatig in te voeren, want dit probleem hoor je bij meer mensen.

hoe doe je dat dan handmatisch

Geplaatst:
comment_1054546
hij staat op draadloos

Inplaats van dat je PS3 automatisch je Ip zoekt voer je hem zelf in. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1054845
hij staat op draadloos

Inplaats van dat je PS3 automatisch je Ip zoekt voer je hem zelf in. ;)

is dat dan de naam van de verbinding

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1058044
Misschien zitten er veel muren of andere objecten tussen je PS3 en je router. Bij draadloos kunnen die voor minder ontvangst zorgen. Om online te gamen zou ik eerder een kabel neerleggen, dan heb je altijd goede ontvangst. :)

het is dat :Y

ik ben naar een winkel geweest en ik heb dat daar eens gevraagt

ze zijden ook dat de router te ver stond, ik zal hem moeten verplaatsen.

maar ik ga nu wel een paar extra leidingen doortrekken zo dichtmogelijk tot mijn ps3.

bedankt voor de reacties

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.