Geplaatst: 23 juli 200816 jaren comment_1052643 Gents, ik zoek nu achter een film, het gaat over een sniper die mensen assisneert, en op het laatste word ie door een andere sniper door z'n scope geschoten. Weet iemand hoe deze film heet?
Geplaatst: 23 juli 200816 jaren comment_1052834 IK zou niet weten welke film het is, maar zeker niet shooter, want die gaat over een ex sniper die weer word gevraagd door de regering om te kijken waar een andere sniper zou kunnen staan om de president te vermoorden,waarna hij dat heeft gedaan gaan die mensen die dat hebben gevraagd hem als crimineel aanwijsen en dan begint film pas echt.
Geplaatst: 25 juli 200816 jaren comment_1054246 Gents, ik zoek nu achter een film, het gaat over een sniper die mensen assisneert, en op het laatste word ie door een andere sniper door z'n scope geschoten.Weet iemand hoe deze film heet? Is het misschien Sniper 3? Die heb ik toevallig gisteren gekeken, het was een erg goede film.
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1056163 daar dacht ik ook aan....echt een goede film er zijn er zo veel van....
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1056438 Assasins (of hoe je het ook spelt) van Stalone is ook zo'n soort film
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1057086 Gents, ik zoek nu achter een film, het gaat over een sniper die mensen assisneert, en op het laatste word ie door een andere sniper door z'n scope geschoten.Weet iemand hoe deze film heet? Behind the enemy lines?? O nee.Dat gaat over ergens anders.Maar daar komen wel snipers in voor.
Gents, ik zoek nu achter een film, het gaat over een sniper die mensen assisneert, en op het laatste word ie door een andere sniper door z'n scope geschoten.
Weet iemand hoe deze film heet?