Geplaatst: 24 juli 200816 jaren comment_1053120 Beste gta spelers ik ben nog niet zo heel ver met gta zit nu op 19% maar ben nu al verslaafd:P ( doe het ook niet slecht voor een girl:P ) ik zit nu op de eerste missie van manny weet de naam van de missie niet SORRY! daarbij moet je een auto volgen en daarna gaat die een gebouw naar binnen maar als ik dan achter hem aan moet is die deur op slot op een gegevn moment krijg je smsje pak een raam maar ik weet echt niet waar? ik heb wel iets gevonden via het dak maar als ik daar na beneden ga word ik gelijk dood geschoten WIE kan mij helpen? verder mensen nog met leuke tips ? Groetjes! Bewerkt: 24 juli 200816 jaren door renaat18
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren Auteur comment_1056688 Het is handig om eerst vanaf het dakraam zoveel mogelijk gangsters neer te schieten met een M4, als je dat gedaan hebt zoek je dekking achter een paal en schiet je de rest van de gangsters af. Het volgen is moeilijker dan het afschieten van de gangsters in het pakhuis, succes! haha jaah dat is misschien ook wel zo maar ben een beginner in dit soort games maar bevalt super ik ga het eens op die manier proberen Is het ondertussen al gelukt ?? Yup Slotje!
Beste gta spelers
ik ben nog niet zo heel ver met gta zit nu op 19%
maar ben nu al verslaafd:P ( doe het ook niet slecht voor een girl:P )
ik zit nu op de eerste missie van manny weet de naam van de missie niet SORRY!
daarbij moet je een auto volgen en daarna gaat die een gebouw naar binnen
maar als ik dan achter hem aan moet is die deur op slot
op een gegevn moment krijg je smsje pak een raam
maar ik weet echt niet waar? ik heb wel iets gevonden via het dak maar als ik daar na beneden ga word ik gelijk dood geschoten WIE kan mij helpen?
verder mensen nog met leuke tips ?
Groetjes!
Bewerkt: door renaat18