Geplaatst: 24 juli 200816 jaren comment_1053302 kan iemand mij vertellen hoe je een skimmer bestuurt? alvast bedankt!!
Geplaatst: 24 juli 200816 jaren comment_1053306 Een Skimmer bestuur je heel gemakkelijk. Gas geven om vooruit te gaan doe je met het pijltje naar omhoog, en om achteruit te gaan, duw je op het pijltje naar omlaag. Links en rechts doe je met het linker en rechter pijltje, en omhoog en omlaag doe je met 9 (Numpad) en 6 (Numpad). Om goed naar omhoog (9) en omlaag (6) te gaan moet je soms even oefenen. Je kan zo ook de toetsen veranderen, zo doe ik dit met W en S, maar het is niet omdat ik dit makkelijker vind dat jij dit ook vind hè.
Geplaatst: 24 juli 200816 jaren Auteur comment_1053327 Een Skimmer bestuur je heel gemakkelijk. Gas geven om vooruit te gaan doe je met het pijltje naar omhoog, en om achteruit te gaan, duw je op het pijltje naar omlaag. Links en rechts doe je met het linker en rechter pijltje, en omhoog en omlaag doe je met 9 (Numpad) en 6 (Numpad). Om goed naar omhoog (9) en omlaag (6) te gaan moet je soms even oefenen. Je kan zo ook de toetsen veranderen, zo doe ik dit met W en S, maar het is niet omdat ik dit makkelijker vind dat jij dit ook vind hè. thanks man
Geplaatst: 24 juli 200816 jaren comment_1053664 De Skimmer, de model vliegtuigjes en de grote en kleine helikopters kan je het best met een joystick besturen, dan heb je er de meeste controle over. Met de toetsen is erg lastig vooral in de missies.
Geplaatst: 25 juli 200816 jaren comment_1053810 De Skimmer, de model vliegtuigjes en de grote en kleine helikopters kan je het best met een joystick besturen, dan heb je er de meeste controle over. Met de toetsen is erg lastig vooral in de missies. Dat is eigelijk alleen maar als je het voor het eerst bestuurt. Je moet er gewoon een paar keer mee oefenen en na de hand heb je de besturing onder de knie.
Geplaatst: 25 juli 200816 jaren comment_1054070 De Skimmer, de model vliegtuigjes en de grote en kleine helikopters kan je het best met een joystick besturen, dan heb je er de meeste controle over. Met de toetsen is erg lastig vooral in de missies. Dat is eigelijk alleen maar als je het voor het eerst bestuurt. Je moet er gewoon een paar keer mee oefenen en na de hand heb je de besturing onder de knie. O, kan ik ook wel even proberen. Ik heb al jaren een joystick maar nog nooit gebruikt. Al helemaal niet bij GTA. Ga ik binnenkort toch eens doen!
kan iemand mij vertellen hoe je een skimmer bestuurt? alvast bedankt!!