Jump to content
Geplaatst:
comment_1053743

Hallo,

Ik ben eigelijk best benieuwt naar de online modus van het spel. Zou er misschien net zoals met GTA IV (Op een maar multiplayer modi's na) een Free-Roaming modi komen of een Deathmatch modi (etc.).

Dus ik zou graag jullie verwachtingen van de online modus willen horen.

Blizzard :sigaar:

Bewerkt: door Blizzard

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1070104

Het is niet moeilijker nee. Ik vind de originele DS zelfs moeilijker spelen. Voor mensen met grote handen is de NDSL wat moeilijker te besturen xD.

Ik hoop dat er een soort deathmatch komt. Ook hoop ik dat het iets weg heeft van Pokemon :$. Dat je bijv. dingen kan ruilen, online wapens kan kopen van anderen etc.

In iedergeval we zullen moeten afwachten!

Omar

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1157717
Ik denk dat als er een Online modus komt je alleen maar met mensen in je buurt kan komen. Want de DS heeft volgens mij geen Wereldwijde verbinding. Je kunt het zien als Bluetooth

De Nintendo Wi-Fi Connection wordt gebruikt om wereldwijd Nintendo-spelers tegen elkaar te laten spelen of informatie uit te wisselen. Je hebt oftewel een Hotspot, oftewel een eigen draadloze internetverbinding oftewel een Wi-Fi USB-Stick nodig om je aan te melden op dit netwerk. Een WFC werd oorspronkelijk gemaakt voor de Nintendo DS, maar nu wordt deze WFC ook door andere Nintendo spelcomputers gebruikt(voorbeeld: de WII).

Bij sommige spelletjes moet je betalen met WII Points(1 WII Point = 1 eurocent) om aan extra downloads te kunnen komen van dat desbetreffende spel. Dit is pas vanaf 2009.

Maar het online gamen blijft gratis. :)

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1157733

Wi-Fi modus komt er degelijk wel KLIK zie het logo onderaan de pagina _O_

Ik heb een ds dus ik ga zeker voor gta ctw die kans moet je pakken, maar ik zou egt niet weten hoe het online zou worden ben wel heel benieuwd ik heb internet op me ds dus ik kan het gebruiken ^_^

Bewerkt: door SubaruFreak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.