Geplaatst: 25 juli 200816 jaren comment_1053936 wat word er eigenlijk met de termen bugs en glitches bedoelt ik snap het neit helemaa l
Geplaatst: 25 juli 200816 jaren comment_1053939 Bug - Een fout in een game/mod Glitch - Zie Bug Dit staat in het GTAForum Woordenboek.
Geplaatst: 25 juli 200816 jaren comment_1053948 Bug - Een fout in een game/modGlitch - Zie Bug Dit staat in het GTAForum Woordenboek. Niet helemaal waar: Een bug is iets wat niet werkt zoals het zou moeten, bijvoorbeeld een NPC die met een beker koffie in haar knie loopt ipv in haar hand. Een glitch is een plaats waar een stukje niet is afgewerkt, waardoor je in onbedoelde ruimtes / interieurs of de grey/blue hell kan komen.
Geplaatst: 25 juli 200816 jaren comment_1053953 Niet helemaal waar:Een bug is iets wat niet werkt zoals het zou moeten, bijvoorbeeld een NPC die met een beker koffie in haar knie loopt ipv in haar hand. Een glitch is een plaats waar een stukje niet is afgewerkt, waardoor je in onbedoelde ruimtes / interieurs of de grey/blue hell kan komen. Wat hij zei klopt
Geplaatst: 25 juli 200816 jaren comment_1054002 Niet helemaal waar:Een bug is iets wat niet werkt zoals het zou moeten, bijvoorbeeld een NPC die met een beker koffie in haar knie loopt ipv in haar hand. Een glitch is een plaats waar een stukje niet is afgewerkt, waardoor je in onbedoelde ruimtes / interieurs of de grey/blue hell kan komen. Wat hij zei klopt Muwhahah :') Ik onthou het altijd op de volgende manier: Bugs zijn dingen die je zo opvallen als je even om je heen kijkt, en glitches zijn dingen waarvoor je echt je best moet doen om het op te merken (vaak gepaard met cheaten)
Geplaatst: 25 juli 200816 jaren Auteur comment_1054461 oke bedankt nu weet ik het ik wist wel zoiets dat een bug een soort fout ofzo was maar wat het precies was geen idee:bonk:
wat word er eigenlijk met de termen bugs en glitches bedoelt ik snap het neit helemaa
l