Beste GTA Forum leden, ik heb mijn GTA San Andreas ge-installeerdt. Nou ik had een savegame aangemaakt, missie's gedaan. En toen dacht ik bij mijzelf, waaromd doe ik nou moeite? Dus ik had een 100% Savegame gedownloadt. Erin gezet, nou start ik GTA San Andreas op. Ga naar Load Game>End Of The Line. Nou hij laadt heel snel. En daarna, naar het laden krijg je zwart beeld te zien. En plotseling kijk ik op mijn Bureaublad! Dus ik heb die Savegame verwijderdt uit mijn San Andreas User File's Map. Heb een andere gedownload. Weer het zelfde gebeurt. Nou heb ik 7x hetzelfde gedaan, en nog blijft hij afslaan. Bij elke Savegame die ik heb gedownload. Maar, ik kan wel New Game starten, en mijn Eigen Savegame laden. Maar niet bij die Savegame die ik heb gedownload. Dus daarom vraag ik jullie hulp. Bij voorbaat dank!
Beste GTA Forum leden, ik heb mijn GTA San Andreas ge-installeerdt. Nou ik had een savegame aangemaakt, missie's gedaan. En toen dacht ik bij mijzelf, waaromd doe ik nou moeite? Dus ik had een 100% Savegame gedownloadt. Erin gezet, nou start ik GTA San Andreas op. Ga naar Load Game>End Of The Line. Nou hij laadt heel snel. En daarna, naar het laden krijg je zwart beeld te zien. En plotseling kijk ik op mijn Bureaublad!
Dus ik heb die Savegame verwijderdt uit mijn San Andreas User File's Map. Heb een andere gedownload. Weer het zelfde gebeurt. Nou heb ik 7x hetzelfde gedaan, en nog blijft hij afslaan. Bij elke Savegame die ik heb gedownload. Maar, ik kan wel New Game starten, en mijn Eigen Savegame laden. Maar niet bij die Savegame die ik heb gedownload. Dus daarom vraag ik jullie hulp. Bij voorbaat dank!