Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1054528

ok bedankt kan ik ervoor gaan sparen :tu:

edit: ik zat wat filmpjes erover op youtube te kijken maar je zet hem erboven op zo kan je hem nooit op je eigen beeld van je psp krijgen tog??

edit2: is er ook niet een mogelijkheid met usb kabel??

Bewerkt: door keessie

Geplaatst:
comment_1058262

Met de trainers van Edison Carter kan je screenshots maken en animaties opnemen.

Als je een PSP Lite hebt wordt tevens het beeld geoutput via s-video. Indien je een kabeltje hebt kan je deze dus aansluiten op je TV-capture kaart of gelijkwaardige aansluiting op je computer.

Het gebruik van een camera op je scherm raad ik je ten zeerste af. Hiermee krijg je zeer amateuristisch resultaat. Denk onderandere aan onscherp beeld en het constant bewegen van je camera omdat je tijdens het spelen zowel je camera als PSP beweegt.

Geplaatst:
comment_1062953

Het beeld opnemen met een camera (boeit niet wat voor een) is niet echt een succes ben ik bang. Wat Joriz al zei: Je PSP beweegt mee onder het filmen. Door het bewegen word je beeld wazig. En krijg je dus slecht kwaliteit. Overings is een Go cam helemaal geen aanrader. Want hij is geschikt voor foto’s. En niemand gaat de hele dag met zijn PSP in Zn broek lopen….

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.