July 26, 200817 yr Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp. Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie.
July 26, 200817 yr Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset
July 26, 200817 yr Author Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Kan je zo'n headset bij de Mediamarkt halen, ik ga er vandaag naar toe ! Edited July 26, 200817 yr by Fuffie
July 26, 200817 yr Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Kan je zo'n headset bij de Mediamarkt halen, ik ga er vandaag naar toe ! media markt heeft ze wel denk ik (Y)
July 26, 200817 yr Author Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was. Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ? MVG, Fuffie. mss een headset Kan je zo'n headset bij de Mediamarkt halen, ik ga er vandaag naar toe ! media markt heeft ze wel denk ik (Y) Dat was mijn vraag, ik kijk vandaag wel even bij de mediamarkt Bedankt.
August 3, 200817 yr Ja je hebt een headset nodig maar je kan ook de "GO Cam" gebruiken (Dat is een camera voor de PSP) Veel plezier in je zoektocht
August 4, 200817 yr Je kan een GoCam gebruiken voor video en audio. Maar ook voor seksueel genot[/font]
August 4, 200817 yr Je kan een GoCam gebruiken voor video en audio. Maar ook voor seksueel genot[/font] Dat weet jij goed zeg .
August 4, 200817 yr Je kan een GoCam gebruiken voor video en audio. Maar ook voor seksueel genot[/font] Dat weet jij goed zeg . Ik ben ook nog 12, hoor .
Ik zag een tijd geleden toen er een nieuwe update was uitkomen voor de psp.
Ik zag ook dat er ''Skype'' beschikbaar was.
Als je wilt Skypen op je psp wat zou je dan nodig moeten hebben ?
MVG, Fuffie.