Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1054893 Ik heb urenlang zitten te knutselen aan een filmpje over IV het is echt fantastische geworden ik heb alle filmpjes over gta iv die te vinden waren op youtube erin gezet. Deze filmpje is zeker de moeite waard om te kijken ::
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1054905 Ik heb urenlang zitten te knutselen aan een filmpje over IV het is echt fantastische geworden ik heb alle filmpjes over gta iv die te vinden waren op youtube erin gezet. Deze filmpje is zeker de moeite waard om te kijken :: Dit filmpje kan je bij Home Made Screens zetten. Maar ja goed filmpje Bewerkt: 26 juli 200816 jaren door mc-mo
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1054915 Ik vind het einde wel stijlvol, maar voor de rest wat eentonig...
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1054917 Ja man, leuk dat je dat maakt, ik heb er ook al zoveel gemaakt. Zoek ff op Youtube 'Jondasses' en kijk naar mijn filmpjes Het is een redelijk filmpje, maar ik vind dat vooral omdat je zo'n vet lied hebt genomen en de mooie beelden maar verder zit er niet echt sfeer in vind ik, ook kan ik er geen verhaal in vinden. Probeer daar op te letten bij een eventueel volgend filmpje
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1054933 Ik heb urenlang zitten te knutselen aan een filmpje over IV het is echt fantastische geworden ik heb alle filmpjes over gta iv die te vinden waren op youtube erin gezet. Deze filmpje is zeker de moeite waard om te kijken :: echt heel mooi gemaakt het is zkr de moeite waard
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1054951 mooi filmpje:D alleen zoals TomHagen al zij dat het soms een beetje eentonig is;) Verder gewoon en FETT filmpje:D
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren Auteur comment_1055080 Ik kon geen liedje van King ring vinden die wat korter was dus ik moest voor mijn leven zoeken naar gta iv filmpjes trailers om het op te vullen !! Dus ik kon er niet echt een verhaal in zetten maar jah ik wou perse die liedje hebben. En ohja vinnie bedankt voor je comment en bekijk ook mijn andere filmpjes die zijn wel hard met een verhaal en niet eentonig !! EDIT : @ hieronder dat heb je dus mooi van de andere reacties gelezen .... Eentonig ..... Verhaalijn Bewerkt: 26 juli 200816 jaren door cesar
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1055087 Euhm, ik denk dat dit een beetje standaard gaat worden... iedereen die gta-fan is heeft de trailers al gezien. Daarbij komt dat het eentonig is en er zit geen specifiek verhaallijn in.
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1055366 Ik kon geen liedje van King ring vinden die wat korter was dus ik moest voor mijn leven zoeken naar gta iv filmpjes trailers om het op te vullen !! Dus ik kon er niet echt een verhaal in zetten maar jah ik wou perse die liedje hebben. En ohja vinnie bedankt voor je comment en bekijk ook mijn andere filmpjes die zijn wel hard met een verhaal en niet eentonig !! EDIT : @ hieronder dat heb je dus mooi van de andere reacties gelezen .... Eentonig ..... Verhaalijn Sorry hoor maar ooit al van inkorten gehoord? Dat liedje kan je best inkorten als je wat kan editten met movies...
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1055417 ik heb al die trailers gezien maar k vond het niet eentonig k vind het wel een mooie film wel zonder een verhaal lijn
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1055438 je kan ook knutselen met liedjes in het programma audacity dan kan je bijv een stuk wegknippen en dan het laatste deel van het liedje een mooie fade out geven (zodat het geluid steeds zachter gaat totdat je niks hoort) dan hoef je je niet aan de lengte van het liedje te houden.
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren Auteur comment_1055708 Pinnacle Studio gebruik ik en het is gwn de bom zoals je mischien al hoort soms maak ik de geluid wat hoger en lager zoals als ie gaat praten met playboy x . Maar als ik het ga inkorten dan stopt ie zo lelijk ik kom hem nergens echt goed stoppen.
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1056459 Heel leuk gedaan. Ik had niet verwacht dat er nog een filmpje zou uitkomen.
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1056518 Leuk in elkaar gezet, maar wel erg zonde dat gewoon het grote meerendeel van die 4 minuten bestaat uit trailers... Alleen de vechtscene heb ik nog niet teruggezien. Edit: Sorry, zag net pas dat je schreef dat je al die filmpjes in elkaar hebt geplakt. Bewerkt: 28 juli 200816 jaren door -_-Alex-_-
Ik heb urenlang zitten te knutselen aan een filmpje over IV het is echt fantastische geworden ik heb alle filmpjes over gta iv die te vinden waren op youtube erin gezet.
Deze filmpje is zeker de moeite waard om te kijken ::