Jump to content
Geplaatst:
comment_107507

wie kan mij de diablo stallion van gta 3 (duh anders hak em wel ergens anders gepost) verzenden via PB

alvast bedankt

ps:ik wil die auto hebben omdat ik em ook in VC wil hebben en ik zelf heb gta3 niet

Featured Replies

Geplaatst:
comment_107560

Is het niet mogelijk om in de gta3.img van GTA3 de bestanden van de Diablos Stallion op te zoeken en ze in de gta3.img van GTA Vice City te vervangen door een willekeurige auto?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_107603
Is het niet mogelijk om in de gta3.img van GTA3 de bestanden van de Diablos Stallion op te zoeken en ze in de gta3.img van GTA Vice City te vervangen door een willekeurige auto?
wie kan mij de diablo stallion van gta 3 (duh anders hak em wel ergens anders gepost) verzenden via PB

alvast bedankt

ps:ik wil die auto hebben omdat ik em ook in VC wil hebben en ik zelf heb gta3 niet

lees de ps daar staat en ik zelf heb gta3 niet

sorry dat ik zo boos doe

Bewerkt: door oeneboy

Geplaatst:
comment_107604

Ohw sorry, maar ik heb gta3 wel, ik zal even kijken of ik hem kan sturen via e-mail. Ik weet alleen niet precies welke bestanden het zijn, ik heb er 4 gevonden.

• diablos.dff
  • diablos.txd

en

• stallion.dff
  • stallion.txd

Het is denk ik diablos.dff, maar zeker weten doe ik het niet helemaal.

Bewerkt: door Baffie

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.