Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1055248 *Inhoud verwijderd omdat het blijkbaar "onzinnig" is* Bewerkt: 27 juli 200816 jaren door -_-Alex-_-
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1055293 Tip 1: Gebruik je taal als je grootste voordeel, spreekmet je teamgenoot een taal af die jullie beiden beheersen, bijvoorbeeld een dialect dat jullie beiden goed spreken, of als je tegen buitenlanders speelt gewoon Nederlands, bijna geen enkele buitenlander die dat taaltje kent, hooguit Duitsers, Surinaamse en wat Indonesiërs. Of natuurlijk als je buitenlands bent je moedertaal. Tip 3: Zoek wat wapens op waarmee je op een redelijk grote afstand kan schieten, zoals een Sniper. Tip 6: Gebruik je vervoersmiddel als dekking als jij op de grond staat en je tegenstander op een hoger niveau (een dak ofzo) Tip 7: je onopgemerkt bij je tegenstander(s) kan komen. Bullshit tips deze.. Tip 1: de chat staat in een tdm natuurlijk zo ingesteld dat alleen je eigen team je kan horen. (staat standaard bij tdm) Tip 3: Het enigste wapen waarvoor je hoeft te gaan is een AK of een M4 en niet de sniper omdat niemand hier die skills bezit om een "sniper" wapen goed te gebruiken. Een slimme tegenstander die rent natuurlijk niet in een rechte lijn op jouw af en als ie steeds wat beweegt dan kan niemand hier die persoon raken. Tip 6: Als je tegenstander op een hoger niveau zit en jij schuilt achter jouw auto is dit gewoon klinklare onzin want die persoon op het dak heeft van die hoogte het zicht, dat jij niks anders bent als een pisvlek op de kaart die schoongeveegd moet worden. Tip 7: Bij elke vorm van online gameplay bij GTA staat je character aangegeven als een rond circeltje op de kaart met een kleur. Wanneer jij tdm speelt dan is het bv rood tegen groen. Op de kaart zie je groen aankomen en jij als rood weet dat dan natuurlijk want als je goed op de kaart kijkt kan je zelfs zien op welke hoek die persoon hoort te staan. ook al heb je nog geen lock op die persoon jij hoort wel te weten waar die dan staat. Dus "onverwacht tevoorschijn komen" heeft geen nut want er zijn geen "rogues" in dit spel ! Opbouwend genoeg?
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1055383 en bij een TDM kan je volgens mij niet op geld limiet spelen alleen maar op tijd, geld limiet is alleen in een DM voor de rest een beetje standaard verhaal en naar mijn mening een logische manier voor spelen, voor nieuwelingen misschien makkelijk deze tips
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren Auteur comment_1055384 Tip 1: Gebruik je taal als je grootste voordeel, spreekmet je teamgenoot een taal af die jullie beiden beheersen, bijvoorbeeld een dialect dat jullie beiden goed spreken, of als je tegen buitenlanders speelt gewoon Nederlands, bijna geen enkele buitenlander die dat taaltje kent, hooguit Duitsers, Surinaamse en wat Indonesiërs. Of natuurlijk als je buitenlands bent je moedertaal. Tip 3: Zoek wat wapens op waarmee je op een redelijk grote afstand kan schieten, zoals een Sniper. Tip 6: Gebruik je vervoersmiddel als dekking als jij op de grond staat en je tegenstander op een hoger niveau (een dak ofzo) Tip 7: je onopgemerkt bij je tegenstander(s) kan komen. Bullshit tips deze.. Tip 1: de chat staat in een tdm natuurlijk zo ingesteld dat alleen je eigen team je kan horen. (staat standaard bij tdm) Tip 3: Het enigste wapen waarvoor je hoeft te gaan is een AK of een M4 en niet de sniper omdat niemand hier die skills bezit om een "sniper" wapen goed te gebruiken. Een slimme tegenstander die rent natuurlijk niet in een rechte lijn op jouw af en als ie steeds wat beweegt dan kan niemand hier die persoon raken. Tip 6: Als je tegenstander op een hoger niveau zit en jij schuilt achter jouw auto is dit gewoon klinklare onzin want die persoon op het dak heeft van die hoogte het zicht, dat jij niks anders bent als een pisvlek op de kaart die schoongeveegd moet worden. Tip 7: Bij elke vorm van online gameplay bij GTA staat je character aangegeven als een rond circeltje op de kaart met een kleur. Wanneer jij tdm speelt dan is het bv rood tegen groen. Op de kaart zie je groen aankomen en jij als rood weet dat dan natuurlijk want als je goed op de kaart kijkt kan je zelfs zien op welke hoek die persoon hoort te staan. ook al heb je nog geen lock op die persoon jij hoort wel te weten waar die dan staat. Dus "onverwacht tevoorschijn komen" heeft geen nut want er zijn geen "rogues" in dit spel ! Opbouwend genoeg? Natuurlijk word ik meteen weer afgekraakt -.- Hartelijk bedankt ofzo.. Tip 1 was bedoeld voor als je Voice Chat toch op All hebt staan ofzo. Op tip 4 klopt jou reactie niet. Iedereen met een beetje hersens weet hoe hij een tegenstander kan afmaken met een sniper, of hij nou rent en slalomt of stilstaat. Ik althans wel vaak :o Op tip 6 klopt jouw reactie ook niet, tenzij je te dicht bij het dak staat. Op tip 7 klopt jouw reactie ook niet, want je kan ook Blips op Nobody zetten ofzo... en bij een TDM kan je volgens mij niet op geld limiet spelen alleen maar op tijd, geld limiet is alleen in een DMvoor de rest een beetje standaard verhaal en naar mijn mening een logische manier voor spelen, voor nieuwelingen misschien makkelijk deze tips Dan leg me maar eens uit waarom je dan toch $2500, $5000, $7500 of $10000 kan selecteren? o.O Bewerkt: 26 juli 200816 jaren door -_-Alex-_-
Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1055551 Vind zowiezo je tips onnuttig waardeloos om het zo te zeggen, achter een auto schuilen is de slechtste plek zowat je hoofd is makkelijk te raken, en tegenstanders hebben ook hersens die gaan je ook wel insluiten sniper is een kut wapen je hebt al mazzel om iemand in het rond rent en je raakt hem 1x daar moet je echt lang voor oefenen verder bij meetings is het je nooit gelukt om bovenaan te eindigen dus neem zelf maar wat tips aan
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1055715 Sorry dat ik je afkraak maar inderdaad net zoals andere zeggen deze tips zijn zinloos. Als je een andere mening deelt over het schuilen achter een auto, prima dat mag maar dat is zo dom. Zelfde reden als wat axio verteld. En ja je kan die geldlimits instellen, is alleen nuttig als je "chickens" of campers tegenover je staan die niks anders doen als op een spot blijven. Dan is geldlimiet nuttig. Bewerkt: 27 juli 200816 jaren door gemertenaar
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren Auteur comment_1055757 Vind zowiezo je tips onnuttig waardeloos om het zo te zeggen, achter een auto schuilen is de slechtste plek zowat je hoofd is makkelijk te raken, en tegenstanders hebben ook hersens die gaan je ook wel insluiten sniper is een kut wapen je hebt al mazzel om iemand in het rond rent en je raakt hem 1x daar moet je echt lang voor oefenenverder bij meetings is het je nooit gelukt om bovenaan te eindigen dus neem zelf maar wat tips aan Vind je 't gek als ik tot nu toe nog maar één potje TDM heb kunnen spelen in een meeting? :') Ik heb altijd het probleem gehad dat mijn stiefvader met kabels aan het kloten was of dat ik weg moest.
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1055769 Lol blips op nobody, dan weet jij zelf nog niet eens waar die persoon zit. Laat staan een verassingsaanval
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren Auteur comment_1055784 Ik verwijder die hele zooi wel ff -.- Wil ik eens wat posten met goeie bedoelingen, word 't binnen 24 uur totaal afgekraakt -.-
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1055792 gta is geen first person shooter. maar een game waar de fun centraal staat!!
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1055802 Er stond duidelijk in je main post, indien kritiek graag opbouwend
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren Auteur comment_1055805 Er stond duidelijk in je main post, indien kritiek graag opbouwend Ja, maar ik krijg alleen kritiek, en nauwelijks opbouwend
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1055819 gta is geen first person shooter.maar een game waar de fun centraal staat!! Van alle post is dit de meeste onzinnige. Tevens, probeert ie iets goeds, word ie van alle kanten afgekraakt.
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1055828 Wat wel helpt: Bestormen, niemand kan 5 mensen tegelijk aan die wild met een pistool zitten te knallen.
Geplaatst: 27 juli 200816 jaren comment_1055874 Gewoonweg belachelijk hier! Ik klik dit topic aan in de hoop een paar handige tips te weten te komen. Zie ik alleen maar geruzie en iemand de volop word afgekraakt terwijl hij het juist goed bedoeld(neem ik aan) Als de tips niet kloppen is het logish dat je er bij zet dat ze net kloppen en waarom niet. Maar zet er dan tenminste bij welke tips je wel iets aan hebt! Bijv een goede tip blibs op nobody zetten en goed proberen met bijv een sniper rond te kijken of je iemand eerder ziet dan hij/zij jou. En dan een verassings aanval uitvoeren. Of achter je auto schuilen is niet eens zo verkeerd maar zeg er dan wel bij dat het alleen handig is als je niet anders kan! Je zit bijv. midden op het vliegveld en je kan nergens achter gaan zitten en er zit er 1 op je te sniperen. Nu niet gaan zeggen: je kan dat toch beter weg rijden met je auto. Nee want hij kan ontploft zijn of hij doet het gewoon niet meer! Dus i.p.v afkraken en zeggen waarom de tips niet goed zijn kun je ook denken ik zet er zelf een paar goede tips neer. Of je verduidelijkt het wat. Dus voor de mensen hier die zich te goed voelen om tips te lezen. Kunnen er toch zeker zelf wel tips bij zetten. En het spelletje Cop,s And Crooks of zo iets dergelijks. Kan de politie tegen de criminelen spelen. En daarbij kan de politie je wel op de map zien en de criminelen kunnen de politie niet op de map zien aankomen! Dus een verassings aanval is best mogelijk! Dus het topic hoeft helemaal niet voor niks te zijn! Succes p.s ik ben benieuwd of hier nog bruikbare tips bij komen!
*Inhoud verwijderd omdat het blijkbaar "onzinnig" is*
Bewerkt: door -_-Alex-_-