Geplaatst: 26 juli 200816 jaren comment_1055248 *Inhoud verwijderd omdat het blijkbaar "onzinnig" is* Bewerkt: 27 juli 200816 jaren door -_-Alex-_-
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1056489 heb het ook al in een ander topic geschreven maar wat word er door veel leden zielig gereageerd zeg, de dingen moeten gewoon niet te persoonlijk opgevat worden... en als er om kritiek gevraagd word en dan word er weer zo opgereageerd pfff je hebt in iedergeval gelijk wat duration betreft, dat wist ik niet maar heb het ff getest en het klopt, zoals gemertenaar al zei is dit iedeaal bij campers en laffe spelers...
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1056647 heb het ook al in een ander topic geschreven maar wat word er door veel leden zielig gereageerd zeg, de dingen moeten gewoon niet te persoonlijk opgevat worden... en als er om kritiek gevraagd word en dan word er weer zo opgereageerd pfff je hebt in iedergeval gelijk wat duration betreft, dat wist ik niet maar heb het ff getest en het klopt, zoals gemertenaar al zei is dit iedeaal bij campers en laffe spelers... dan ben ik dus een laffe speler
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1056649 heb het ook al in een ander topic geschreven maar wat word er door veel leden zielig gereageerd zeg, de dingen moeten gewoon niet te persoonlijk opgevat worden... en als er om kritiek gevraagd word en dan word er weer zo opgereageerd pfff je hebt in iedergeval gelijk wat duration betreft, dat wist ik niet maar heb het ff getest en het klopt, zoals gemertenaar al zei is dit iedeaal bij campers en laffe spelers... dan ben ik dus een laffe speler En ik ook!
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1056651 heb het ook al in een ander topic geschreven maar wat word er door veel leden zielig gereageerd zeg, de dingen moeten gewoon niet te persoonlijk opgevat worden... en als er om kritiek gevraagd word en dan word er weer zo opgereageerd pfff je hebt in iedergeval gelijk wat duration betreft, dat wist ik niet maar heb het ff getest en het klopt, zoals gemertenaar al zei is dit iedeaal bij campers en laffe spelers... dan ben ik dus een laffe speler En uit welke speelwijze van jezelf maak je dat op ???
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1056655 heb het ook al in een ander topic geschreven maar wat word er door veel leden zielig gereageerd zeg, de dingen moeten gewoon niet te persoonlijk opgevat worden... en als er om kritiek gevraagd word en dan word er weer zo opgereageerd pfff je hebt in iedergeval gelijk wat duration betreft, dat wist ik niet maar heb het ff getest en het klopt, zoals gemertenaar al zei is dit iedeaal bij campers en laffe spelers... dan ben ik dus een laffe speler En uit welke speelwijze van jezelf maak je dat op ??? ik speel soms wel verschillend het makkelijkst is wachten op je tegenstanders als ze dom zijn beetje ergens achter schuilen tot ze komen, en me andere speelwijze is dat ik er vol op in naar de tegenstander toe als me teamgenoten dat doen daarmee word ik vaak dan ook eerste maar het makkelijkst is ergens schuilen en wachten en dat is ook laf
Geplaatst: 2 augustus 200816 jaren comment_1062637 Wat wel helpt: Bestormen, niemand kan 5 mensen tegelijk aan die wild met een pistool zitten te knallen. ik heb wel een keer met zoon pistooltje 5 mensen achter elkaar gekilt maar tegelijk dat kan aleen als ze op een auto zitten je de auto in de vik schiet en ze zo dom zijn om zich niet te verplaatsen tip:gebruik altijd je cover achter muurtjes (hoeken) schiet op de vijand een paar schoten dan komt i schietend op je af als i lekker dicht bij is (7meter ongeveer) aim forr the head en boom 4 schoten en hij is dood
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren Auteur comment_1063861 Wat wel helpt: Bestormen, niemand kan 5 mensen tegelijk aan die wild met een pistool zitten te knallen. ik heb wel een keer met zoon pistooltje 5 mensen achter elkaar gekilt maar tegelijk dat kan aleen als ze op een auto zitten je de auto in de vik schiet en ze zo dom zijn om zich niet te verplaatsen tip:gebruik altijd je cover achter muurtjes (hoeken) schiet op de vijand een paar schoten dan komt i schietend op je af als i lekker dicht bij is (7meter ongeveer) aim forr the head en boom 4 schoten en hij is dood Zal ik je eens wat moois vertellen? Er kunnen maar 2 of 4 mensen in een auto
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1063865 Wat wel helpt: Bestormen, niemand kan 5 mensen tegelijk aan die wild met een pistool zitten te knallen. ik heb wel een keer met zoon pistooltje 5 mensen achter elkaar gekilt maar tegelijk dat kan aleen als ze op een auto zitten je de auto in de vik schiet en ze zo dom zijn om zich niet te verplaatsen tip:gebruik altijd je cover achter muurtjes (hoeken) schiet op de vijand een paar schoten dan komt i schietend op je af als i lekker dicht bij is (7meter ongeveer) aim forr the head en boom 4 schoten en hij is dood Zal ik je eens wat moois vertellen? Er kunnen maar 2 of 4 mensen in een auto hij zegt op niet in
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren comment_1063871 Je moet ook als sniper de PGS1 pakken maar de m40.Dus de sniper rifle.Die is sterk en het vizier is veel makkelijker.Alleen die komt niet zo vaak voor.
Geplaatst: 4 augustus 200816 jaren Auteur comment_1064208 Wat wel helpt: Bestormen, niemand kan 5 mensen tegelijk aan die wild met een pistool zitten te knallen. ik heb wel een keer met zoon pistooltje 5 mensen achter elkaar gekilt maar tegelijk dat kan aleen als ze op een auto zitten je de auto in de vik schiet en ze zo dom zijn om zich niet te verplaatsen tip:gebruik altijd je cover achter muurtjes (hoeken) schiet op de vijand een paar schoten dan komt i schietend op je af als i lekker dicht bij is (7meter ongeveer) aim forr the head en boom 4 schoten en hij is dood Zal ik je eens wat moois vertellen? Er kunnen maar 2 of 4 mensen in een auto hij zegt op niet in Dan moet je wel dom zijn, om er met 5en op te gaan staan.. en dan nog iets: hoe kun je ZITTEN op een auto?
*Inhoud verwijderd omdat het blijkbaar "onzinnig" is*
Bewerkt: door -_-Alex-_-