Hey jongens, ik ben vanaf nu de trotse eigenaar van een Playstation 3. Maar ik heb er een vraag over, en ik denk dat het misschien haast kan hebben, vandaar dat ik even een apart topic aanmaak. Ik heb dus mijn PS3 aangesloten op de televisie, via 3 van die kabeltjes. Zo'n gele, zo'n rode en zo'n witte (rechtstreeks in de TV, dus niet via SCART). Daarna de stekker erin, de PS3 aangezet, basisinstellingen gedaan (de tijdzone en dat soort dingen), enzovoort. Dat ging gewoon allemaal goed. Toen wou ik me aanmelden bij PSN, maar toen kreeg ik de boodschap dat ik de systeemsoftware moest updaten. Dus oké, ik ga naar ''systeemsoftware updaten''. Vervolgens gaat hij downloaden, via de draadloze router. Toen hij ongeveer op 20% was, ging ik ff wat drinken enzo, want ik dacht dat het nog wel even kon duren. Toen ik terug kwam, gaf de TV géén beeld meer. De TV stond nog wel gewoon aan en op het goede kanaal. De PS3 stond ook nog gewoon aan, en het lichtje op de voorkant brandde groen en constant. Verder zaten alle kabels er ook nog goed in, en de draadloze router stond ook nog gewoon aan. Wat is het probleem, en wat kan ik het beste doen op dit moment? De PS3 uitzetten? Of kan dat kwaad, aangezien hij misschien wel bezig is met een software update?
A.u.b. snel een reactie! Maar wel alleen reageren als je er verstand van hebt a.u.b.
Hey jongens, ik ben vanaf nu de trotse eigenaar van een Playstation 3.
Maar ik heb er een vraag over, en ik denk dat het misschien haast kan hebben, vandaar dat ik even een apart topic aanmaak. Ik heb dus mijn PS3 aangesloten op de televisie, via 3 van die kabeltjes. Zo'n gele, zo'n rode en zo'n witte (rechtstreeks in de TV, dus niet via SCART). Daarna de stekker erin, de PS3 aangezet, basisinstellingen gedaan (de tijdzone en dat soort dingen), enzovoort. Dat ging gewoon allemaal goed. Toen wou ik me aanmelden bij PSN, maar toen kreeg ik de boodschap dat ik de systeemsoftware moest updaten. Dus oké, ik ga naar ''systeemsoftware updaten''. Vervolgens gaat hij downloaden, via de draadloze router. Toen hij ongeveer op 20% was, ging ik ff wat drinken enzo, want ik dacht dat het nog wel even kon duren. Toen ik terug kwam, gaf de TV géén beeld meer. De TV stond nog wel gewoon aan en op het goede kanaal. De PS3 stond ook nog gewoon aan, en het lichtje op de voorkant brandde groen en constant. Verder zaten alle kabels er ook nog goed in, en de draadloze router stond ook nog gewoon aan. Wat is het probleem, en wat kan ik het beste doen op dit moment? De PS3 uitzetten? Of kan dat kwaad, aangezien hij misschien wel bezig is met een software update?
A.u.b. snel een reactie! Maar wel alleen reageren als je er verstand van hebt a.u.b.
Alvast bedankt!