Geplaatst: 12 maart 200520 jaren comment_107606 hey, ik heb een beetje zitten nadenken over de mogelijkheid van een multiplayer in SA op de pc zoals die in de ps2 versie zit: misschien is het mogelijk dat R* dat in de PS2 versie heeft gestoken als compensatie van de pc versie ik weet dat R* heeft gezegd geen multiplayer er in te steken,maar hij zat er wél in in de ps2 versie dus misschien is het mogelijk met je pc ook met 2 spelers of meer zelfs SA te spelen. dit is een speculatie,dus geen officiele mededeling ofzo hé (en geen reacties a la "ja,lijkt me wel vet" <_< )
Geplaatst: 4 april 200520 jaren comment_118297 ze gaan zeker een mta uitbrengen voor de pc versie van san andreas grtz dark
Geplaatst: 4 april 200520 jaren comment_118598 K heb van iemand gehoord dat er bij multiplayer op de ps2 een fout zit. Dit is de fout:..... Als je multiplayer gaat spelen en player 2 onthoofd player 1 met een samurai zwaard dan is hij dood maar staat hij bij dat multiplayer teken weer op zonder hoofd :o :lol: :blink: :unsure:
Geplaatst: 4 april 200520 jaren comment_118612 Yupsz er komt een MTA versie van SA.. Enne wat betreft andere multi play daar weet ik niks van.. :unsure: B)
hey,
ik heb een beetje zitten nadenken over de mogelijkheid van een multiplayer in SA op de pc zoals die in de ps2 versie zit:
misschien is het mogelijk dat R* dat in de PS2 versie heeft gestoken als compensatie van de pc versie
ik weet dat R* heeft gezegd geen multiplayer er in te steken,maar hij zat er wél in in de ps2 versie
dus misschien is het mogelijk met je pc ook met 2 spelers of meer zelfs SA te spelen.
dit is een speculatie,dus geen officiele mededeling ofzo hé
(en geen reacties a la "ja,lijkt me wel vet" <_< )