July 27, 200817 yr Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie
July 28, 200817 yr Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie Goed gevonden Moet die winkel ook maar eens opzoeken... Had het nog niet gezien Edited July 28, 200817 yr by LangeDraak
July 29, 200817 yr Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie Ik ben geen Sovjet-kenner, maar toch leuk gevonden.
July 30, 200817 yr Jah zoiets had ik ook een keer gezien maar kwam niet op de naam. Nu weet ik weer wie t was Leuk gevonden!
July 30, 200817 yr Jah zoiets had ik ook een keer gezien maar kwam niet op de naam. Nu weet ik weer wie t was Leuk gevonden! leuk gevonden
August 2, 200817 yr haha grappig goed gevonden volgens mij was Gorbatchov ook 1 van de eerste Russische leiders die contact wou met Amerika, de kapitalisten, en werd tijdens zijn leiding de Olympische spelen in zijn land gehouden. Zijn secretaresse had zijn openingsspeech geschreven, en had als versiering de 5 Olympische ringen onderin geplaatst, maar Gorbatchov las het voor: O, O, O, O, O. xD ik weet niet zeker of hij het was, maar zowiezo, het blijft grappig
Als je vanaf de Russian shop 2 winkels verder die straat in loopt (dus bijna onder dat viaduct zeg maar) zie je een winkel die Little Gorbachefs heet. Dit lijkt mij een verwijzing naar Gorbatchov en die was weer de oude leider van de Sovjet Unie