Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1056791 heeft iemand van PlayerPlaySound het id van een alarm ?? k had der wel 1 alleen dan hoor alleen 1 keer een toeter alvast bedankt randolph
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1057123 Op het SA-MP forum staat dat dat id 41800 is, maar ik heb dat getest, en ik hoor niets. SOUND_SECURITY_ALARM 41800SOUND__SECURITY_ALARM 42801 SOUND_CAT2_SECURITY_ALARM 1155 SOUND__CAT2_SECURITY_ALARM 9200 One of those may be what you're after. (But i think the Cat2 ones are from the Bank Heist from Catalina's missions) Also, to loop sounds, have the sound run on a timer, or some sounds (IE: Klaxons, Alarms) may auto-loop anyway. Experiment with it Smiley Ik zou zeggen, probeer ze allemaal eens uit.
Geplaatst: 28 juli 200816 jaren comment_1057193 Ik heb even zitten zoeken, tot ik op een bestand AudioEvents.txt uit kwam. Daarin staan alle sound id's. Nog een paar die ik heb gevonden: SOUND_OFFICE_FIRE_ALARM_START 1091 SOUND_OFFICE_FIRE_ALARM_STOP 1092 SOUND_VERTICAL_BIRD_ALARM_START 1161 SOUND_VERTICAL_BIRD_ALARM_STOP 1162 SOUND_OFFICE_FIRE_ALARM 3401
Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1057563 Of je zet een timer die om elke 2 seconden een toeter laat afspelen.
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1058775 Er word helaas bij de laatste vier nog steeds geen geluid afgespeeld.
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1058900 Er word helaas bij de laatste vier nog steeds geen geluid afgespeeld. Weet je zeker dat je de Floats goed in vult? Want die geluiden werken en kloppen gewoon.
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1059047 Volgens de WIKI samp hebben de Floats geen invloed. Maar je moet weten, Niet alle Geluiden die in Singelplayer zijn Worden Ondersteund in SAMP
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1059617 Volgens de WIKI samp hebben de Floats geen invloed. Maar je moet weten, Niet alle Geluiden die in Singelplayer zijn Worden Ondersteund in SAMP Als jij gelijk hebt (Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord) zijn dit dus de tot nu toe bekende sounds die het in SA:MP doen: Sounds En ik lees net dat deze wel zouden moeten werken: SOUND_SECURITY_ALARM 41800 SOUND__SECURITY_ALARM 42801 SOUND_CAT2_SECURITY_ALARM 1155 SOUND__CAT2_SECURITY_ALARM 9200 Ik zal ze wel even voor je testen. EDIT: Van die Floats heb je gelijk. EDIT 2: Tested maar werken niet. Je zult het dus met die Sounds moeten doen die ik je via die link heb gegeven. Bewerkt: 31 juli 200816 jaren door Juwayri
heeft iemand van PlayerPlaySound het id van een alarm ?? k had der wel 1 alleen dan hoor alleen 1 keer een toeter
alvast bedankt randolph