Hallo Post hier je missies met alle info en mimsschien komen ze wel bij elkaar in een grote .scm mod ik wil namelijk allemaal Custom Missions die een hele nieuwe storyline maken (alleen kan ik dat zelf niet maar ik wil ze wel laten maken in een volgorde) dus ik ga mensen vragen of ze mods willen maken. Post hier je missies en als er routes zijn geef plaatjes
ik heb het liefst dat je missie al gemaakt is maar is niet verplicht. Ik zal dagelijks in het Stemtopic kijken wat mensen ervan vinden.
De hoofd persoon is Claude uit GTA3.
En de Gang waar je in zit in het spel is Da Nang Thang
Claude is hier niet echt een stil typetje aar hier praat hij wel.
Caion gaan de missies bij elkaar zetten
Caion gaat de Volgorde Van de missies maken. Stuur een PB als jij dat ook wilt doen.
Stuur een PB als het Topic word gesloten.
BC7 gaat er een MPACK of een CLEO mod van wilt scripten. (dus dat jij het bestand maakt om te vervangen).
Hopelijk word dit een mooie grote mod.
EDIT: Ik ben van plan om uiteindelijk minstens 10 missies te hebben
Lees voordat je post de andere missies en ga zo verder.
Ons plan is gewijzigd naar 5 missies.
De storyline wil ik zo opbouwen dat de eerst geplaatste missie ook de eerste missie is.
Als je een paar missies wilt scripten Meld het via een PB
Hallo Post hier je missies met alle info en mimsschien komen ze wel bij elkaar in een grote .scm mod ik wil namelijk allemaal Custom Missions die een hele nieuwe storyline maken (alleen kan ik dat zelf niet maar ik wil ze wel laten maken in een volgorde) dus ik ga mensen vragen of ze mods willen maken. Post hier je missies en als er routes zijn geef plaatjes
ik heb het liefst dat je missie al gemaakt is maar is niet verplicht. Ik zal dagelijks in het Stemtopic kijken wat mensen ervan vinden.
De hoofd persoon is Claude uit GTA3.
En de Gang waar je in zit in het spel is Da Nang Thang
Claude is hier niet echt een stil typetje aar hier praat hij wel.
Caion gaan de missies bij elkaar zetten
Caion gaat de Volgorde Van de missies maken. Stuur een PB als jij dat ook wilt doen.
Stuur een PB als het Topic word gesloten.
BC7 gaat er een MPACK of een CLEO mod van wilt scripten. (dus dat jij het bestand maakt om te vervangen).
Hopelijk word dit een mooie grote mod.
EDIT: Ik ben van plan om uiteindelijk minstens 10 missies te hebben
Lees voordat je post de andere missies en ga zo verder.
Ons plan is gewijzigd naar 5 missies.
De storyline wil ik zo opbouwen dat de eerst geplaatste missie ook de eerste missie is.
Als je een paar missies wilt scripten Meld het via een PB
>>>GEEN MENINGEN GEVEN ALLEEN MISSIES POSTEN<<<
Hier staan de al bekende missies:
Dit word dus een Soort GTA:SAS San Andreas Stories.
Gebruik iedere personage maar geen CJ. Als je een nieuw Personage hebt verzonnen Maak die zelf en laat zien met een screen. In het stem topic
Snap wel dat je zelf ook missies mag inzenden!
Als jij het plaatje ookt wilt zetten in de top van je missie:
HET PLAN IS VERANDERD WE DOEN HET IN PARTS DUS DIT IS PART 1
Bewerkt: door zamg0d1
Topictitel op request verandert.