Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1058036 Haaj, ik zit aan Earl om te verslaan op de Blacklist, ik heb al elf keer mn PS2 gereset omdat ik bij die kaarten nooit z'n auto heb, dit is geen toeval meer hoor, iemand een oplossing? En graag antwoorden binnen de zes uur Alvast bedankt, MegaPilot. EDIT: elf keer >>> Door Froodooo: Topictitel aangepast, scheldwoorden hoef je niet te gebruiken, al is het nog zo irritant. <<< Zoiets heet irritatie Bewerkt: 31 juli 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1059168 Dus? Daar kunnen wij geen tips voor geven. Dat is gewoon een kwestie van geluk/blijven proberen. En anders ga je toch gewoon verder zonder zijn/haar auto?
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren Auteur comment_1059256 Dus? Daar kunnen wij geen tips voor geven. Dat is gewoon een kwestie van geluk/blijven proberen. En anders ga je toch gewoon verder zonder zijn/haar auto? Verdergaan zonder die auto is zonde Ik denk nog steeds dat het een bug is... MegaPilot.
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1059280 Je hebt 6 kaartjes, de rechter drie zitten ze nooit! Dan heb je dus links 3 kaartjes over, ik pak altijd 1 en 3. Heel vaak heb ik dan wel hun wagen! Veel suc6.
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren Auteur comment_1059413 Je hebt 6 kaartjes, de rechter drie zitten ze nooit!Dan heb je dus links 3 kaartjes over, ik pak altijd 1 en 3. Heel vaak heb ik dan wel hun wagen! Veel suc6. Ik neem ALTIJD de linkse drie kaartjes, ik ben niet dom. MegaPilot. EDIT: Dat succes heb ik nodig Bewerkt: 30 juli 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1060018 Het is gewoon een kwestie van geluk, als jij telkens de pech hebt dat je de verkeerde kiest is het jou fout, hoezo zou dit een bug zijn? de kans is 66.6% dat je de goeie hebt.. Heb je dat niet dan heb je pech en is het geen bug.. ik heb ook wel eens gehad dat ik het de hele tijd niet had, uiteindelijk krijg je hem wel.
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren Auteur comment_1060133 Het is gewoon een kwestie van geluk, als jij telkens de pech hebt dat je de verkeerde kiest is het jou fout, hoezo zou dit een bug zijn? de kans is 66.6% dat je de goeie hebt.. Heb je dat niet dan heb je pech en is het geen bug.. ik heb ook wel eens gehad dat ik het de hele tijd niet had, uiteindelijk krijg je hem wel. Vierde keer goede keer MegaPilot. EDIT: Om af te sluiten, ik ben een pechvogel Bewerkt: 3 augustus 200816 jaren door MegaPilot
Haaj,
ik zit aan Earl om te verslaan op de Blacklist,
ik heb al elf keer mn PS2 gereset omdat ik bij die kaarten nooit z'n auto heb, dit is geen toeval meer hoor, iemand een oplossing?
En graag antwoorden binnen de zes uur
Alvast bedankt,
MegaPilot.
EDIT: elf keer
>>> Door Froodooo: Topictitel aangepast, scheldwoorden hoef je niet te gebruiken, al is het nog zo irritant.
<<<
Zoiets heet irritatie
Bewerkt: door MegaPilot