Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1058234 Hallo iedereen. Zelf heb ik GTA IV niet maar ik ga af en toe naar een vriend die dat wel heeft en dan spelen we samen GTA IV. Zelf heb ik al op filmpjes gezien dat spelers zo een pilotenbril dragen. Ik & mijn vriend hebben het spel al uit en we vroegen ons af waar we zo'n bril kunnen kopen. We zijn al in Perseus geweest dan die winkel op het 2e eiland "Modo" of zoiets, gesitueerd in het noorden. En ook al in de russian shop. En we konden die bril niet vinden en we hebben nogtans goed gekeken. Kan iemand mij/ons helpen? Thanx Bewerkt: 29 juli 200816 jaren door SNIPER44
Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1058519 dat weet ik nietkweet niet eens hoe zo'n pilootbroil eruit ziet Hey verrek, ik had me zo'n pilotenbril heel anders voorgesteld o.O Die is er dus wél, in de Russian Shop (op de straat waar je ook je huis in Broker hebt/had) Edit: lekker toevallig dat ik en Ferry 'tzelfde plaatje hebben Ik was eerder, lalalala
Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1058521 ziet er als een normale bril eruit in gta4 Ja, ik zat al helemaal te denken met zo'n maffe duikbril enzo :')
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren Auteur comment_1058761 het is dus zo'n bril dat ik dus al gezien heb en bedoeld heb. Ondertussen weet ik wel al waar ie is --> russian clothes shop. Hartelijk dank iedereen die mij geholpen heeft
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1059248 ik vindt die vliegtuig bril toch belachelijk Ik vind hem niet echt belachelijk, heb hem wel eens een paar keer opgedaan. (In het echt)
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1059250 ik vindt die vliegtuig bril toch belachelijk Ik vind hem niet echt belachelijk, heb hem wel eens een paar keer opgedaan. (In het echt) zit dat lekker ?
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1059465 het is zeer simpel te vinden staat vlak bij de kassa in russian shop in zo brillenrekje dat je meestal in winkels ziet en dat je in het echt kunt rond draaien (in spel niet) je kan er een gewoone bril of zonne bril (wat men hier pilotenbril noemt vraag me niet waarom) kopen. als je al in de russian shop hebt gezocht heb je tog niet goed gekeken hoor
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1059724 met die bril kan je leuke foute outfit maken xD Zonder bril zal dit ook heus wel lukken hoor xD
Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1059729 ik vindt die vliegtuig bril toch belachelijk Ik vind hem niet echt belachelijk, heb hem wel eens een paar keer opgedaan. (In het echt) zit dat lekker ? Ik heb er een paar keer eentje op gehad, een vriendin van me heeft er 3 xD 't zit ruim qua zicht, en 't is niet echt over- dreven zwaar, dus 't is wel lekker.
Hallo iedereen.
Zelf heb ik GTA IV niet maar ik ga af en toe naar een vriend die dat wel heeft en dan spelen we samen GTA IV.
Zelf heb ik al op filmpjes gezien dat spelers zo een pilotenbril dragen.
Ik & mijn vriend hebben het spel al uit en we vroegen ons af waar we zo'n bril kunnen kopen.
We zijn al in Perseus geweest dan die winkel op het 2e eiland "Modo" of zoiets, gesitueerd in het noorden.
En ook al in de russian shop.
En we konden die bril niet vinden en we hebben nogtans goed gekeken.
Kan iemand mij/ons helpen?
Thanx
Bewerkt: door SNIPER44