July 29, 200817 yr Voor een battle: Zit er al verbetering in ten opzichte van mijn vorige sig(s), en wat kan ik nog meer verbeteren? Dus graag wat rate's en comments!
July 30, 200817 yr Hoe heb je die lijntjes gemaakt? :O Rate: Deze is inderdaad beter dan je vorige sigs,alleen vind ik de achtergrond (nogsteeds) niet mooi. Ook kon je een leuk licht effect erin zetten. Voor de rest is het echt een gelukte sig! Rate:7.5/10 MVG PiekeTheCat
July 30, 200817 yr Author Bedankt voor je rate! Die lijntjes dat is gemaakt met gedownloade brushes. Voor brushes kun je kijken op bijvoorbeeld deviantart of op deze site. en heb je dan toevallig nog wat tips voor een goede achtergrond? Edited July 30, 200817 yr by Sprunk
July 31, 200817 yr Bedankt voor je rate!Die lijntjes dat is gemaakt met gedownloade brushes. Voor brushes kun je kijken op bijvoorbeeld deviantart of op deze site. en heb je dan toevallig nog wat tips voor een goede achtergrond? heel mooi gedaan
Voor een battle:
Zit er al verbetering in ten opzichte van mijn vorige sig(s), en wat kan ik nog meer verbeteren?
Dus graag wat rate's en comments!