Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1058341 Hey, is het mogelijk om in GTA (alle versies) de kracht van het wapen aan te passen? Bijvoorbeeld dat je met 2 schoten van een pistool al dood bent? Alvast bedankt
Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1058410 Hey,is het mogelijk om in GTA (alle versies) de kracht van het wapen aan te passen? Bijvoorbeeld dat je met 2 schoten van een pistool al dood bent? Alvast bedankt je kan wapens niet meer kracht geven maar ik kan iemand met een gewoon pistool met 2 kogels killen op gta4
Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1058450 Hey,is het mogelijk om in GTA (alle versies) de kracht van het wapen aan te passen? Bijvoorbeeld dat je met 2 schoten van een pistool al dood bent? Alvast bedankt je kan wapens niet meer kracht geven maar ik kan iemand met een gewoon pistool met 2 kogels killen op gta4 Kan in het echt ook dus is niet gek Schiet in ze maag en door zijn kop en persoon is dood
Geplaatst: 29 juli 200816 jaren comment_1058533 Hey,is het mogelijk om in GTA (alle versies) de kracht van het wapen aan te passen? Bijvoorbeeld dat je met 2 schoten van een pistool al dood bent? Alvast bedankt Doormiddel door het modden van het bestand ''weapons.dat'' kan het De beschijving van alle letters staan in het bestand zelf, dus het zal zelf wel moeten lukken. Anders kom je het hier even vragen
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren Auteur comment_1059267 Hey,is het mogelijk om in GTA (alle versies) de kracht van het wapen aan te passen? Bijvoorbeeld dat je met 2 schoten van een pistool al dood bent? Alvast bedankt Doormiddel door het modden van het bestand ''weapons.dat'' kan het De beschijving van alle letters staan in het bestand zelf, dus het zal zelf wel moeten lukken. Anders kom je het hier even vragen De post van Ikt is eerlijk gezegt de enige die me heeft geholpen xD kthnxbai
Hey,
is het mogelijk om in GTA (alle versies) de kracht van het wapen aan te passen?
Bijvoorbeeld dat je met 2 schoten van een pistool al dood bent?
Alvast bedankt