Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1058820 als ik een towtruck achter een tracktor doe en ik ga rijden (in de traktor) dan slip ik en dan rij ik ongeveer even snel als met nitro. en als ik een dozer achter een towtruck doe dan spint en flipt die towtruck helemaal.
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1058855 Dus? Wil je iets meer duidelijk maken wat je er probeert mee te zeggen? Met vriendelijke groet: Dark_Zemy (PS: dit past volgens mij het beste in het Bugs & Glitches topic)
Geplaatst: 30 juli 200816 jaren comment_1058898 Ik denk dat ik weet wat hij bedoelt.. Hij doet een towtruck achter een tractor (heeee ), maar die tractor zal dan helemaal crashen (soms door de lucht). Dat dit soort capriolen ontstaan, als je een wagen met takel (zowel een tractor als een towtruck) achter een andere wagen met takel zet, was al bekend.. Zie ook de pagina op WikiGTA: klik. 4e bug/glitch onder het kopje 'Leuk'.
als ik een towtruck achter een tracktor doe en ik ga rijden (in de traktor) dan slip ik en dan rij ik ongeveer even snel als met nitro.
en als ik een dozer achter een towtruck doe dan spint en flipt die towtruck helemaal.