Het rapport raadt mij aan de nieuwe recente stuurprogrammas te downloaden, of de hardware versnelling verlagen. Dat verlagen snap ik trouwens niet, want ik speelde eerder hetzelfde spelletje ook op dezelfde graphics, en toen had ik geen problemen.
IK vraag me ook af, wat nou het probleem is, en of het zeer ernstig is. Ik denk eerlijk gezegt dat mijn videokaart is beschadigt vanwege het warme weer, waardoor hij dus overhit is geraakt ofzo.
Beste mensen,
Ik was laatst een spelletje aan het spelen, maar toen op een moment kapte de PC er ineens mee.
Ten eerste liep het spel vast, en werden de kleuren in het spel verneukt (Naar paarsachtig iets) vervolgens starte mijn pc van zelf op.
Ik heb een foutenrapport verzonden, en hieruit kon ik halen dat het aan mijn videokaart licht, dit was immers de fout:
Technische informatie
Foutbericht: STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER (Q293078)
Het rapport raadt mij aan de nieuwe recente stuurprogrammas te downloaden, of de hardware versnelling verlagen. Dat verlagen snap ik trouwens niet, want ik speelde eerder hetzelfde spelletje ook op dezelfde graphics, en toen had ik geen problemen.
IK vraag me ook af, wat nou het probleem is, en of het zeer ernstig is. Ik denk eerlijk gezegt dat mijn videokaart is beschadigt vanwege het warme weer, waardoor hij dus overhit is geraakt ofzo.
help me aub, anders heb ik 250 euro weggeooit
greetz. Tim