Geplaatst: 13 maart 200520 jaren comment_107961 Ik wou een keer kijken hoe die sandking eruit zag, dus ging ik naar de big ear. Ik vond hem en ging rijden. Toen wou ik met de rechter analoge stick om me heen kijken maar toen bleek dat er hydraulics onderzaten! Dus ik vroeg me af of dat ook bij jullie is gebeurd. Bewerkt: 13 maart 200520 jaren door Froop
Geplaatst: 17 maart 200520 jaren comment_109428 ohhh dat bedoel je ik denk dat het een bug is wat nu heb ik uitgetest en nu heb ik geen *naam van het topic hydruilics ofzo* <_< <_< <_<
Geplaatst: 26 maart 200520 jaren comment_113549 ik vind wel die Sanking met af en toe hydraulics maar er zou daar ook een infraroodbril liggen maar weet iemand waar precies want ik vind die nie :unsure:
Geplaatst: 26 maart 200520 jaren comment_113554 ik vind wel die Sanking met af en toe hydraulics maar er zou daar ook een infraroodbril liggen maar weet iemand waar precies want ik vind die nie :unsure: Heb je het nou over die Sandking of infrarood-bril :huh: In ieder geval, je kunt ze vinden bij de 'Big Ear'. ( Ten noorden van Fort Carson voor de mensen die te lui zijn om op hun map te kijken waar de Big Ear is. )
Ik wou een keer kijken hoe die sandking eruit zag,
dus ging ik naar de big ear.
Ik vond hem en ging rijden.
Toen wou ik met de rechter analoge stick om
me heen kijken maar toen bleek dat er hydraulics onderzaten!
Dus ik vroeg me af of dat ook bij jullie is gebeurd.
Bewerkt: door Froop