Geplaatst: 31 juli 200816 jaren comment_1060263 Hallo Leden, ik heb een probleem met mijn router. Op Multiplayer geeft hij een fout aan als er meer dan een player komt. En met Race bijvoorbeeld komen er ineens auto's. (het gebeurt wel vaker online maar met mij echt heel erg veel) Als iemand weet wat ik hieraan kan doen zeg het me want dit is een verloren zaak op dit moment. Laterzzz, Tha-Block
Geplaatst: 1 augustus 200816 jaren comment_1060805 Ik heb geen port forwards en nat type 2.. Hoe oud is je router? (wireless?)
Geplaatst: 1 augustus 200816 jaren Auteur comment_1061146 Ik weet het niet echt precies, maar misschien een jaar of 2? kan ook 1 zijn.. maar het probleem wordt misschien verholpen want mijn vader gaat misschien een nieuwe en betere kopen, iniedergeval NAT-type 2.. Maar tips van om de oude beter te maken zijn altijd welkom Greetzz, Tha-Block
Geplaatst: 3 september 200816 jaren comment_1097928 Ik weet het niet echt precies, maar misschien een jaar of 2? kan ook 1 zijn.. maar het probleem wordt misschien verholpen want mijn vader gaat misschien een nieuwe en betere kopen, iniedergeval NAT-type 2..Maar tips van om de oude beter te maken zijn altijd welkom Greetzz, Tha-Block .... google "NAT type 2", verschillende tutorials. Je kan ook kijken op www.portforward.com. Gaat niet alleen over portforwarden, maar ook over hoe je diverse modem of routertypen kan instellen. Succes!
Hallo Leden,
ik heb een probleem met mijn router. Op Multiplayer geeft hij een fout aan
als er meer dan een player komt. En met Race bijvoorbeeld komen er ineens auto's.
(het gebeurt wel vaker online maar met mij echt heel erg veel)
Als iemand weet wat ik hieraan kan doen zeg het me want dit is een verloren zaak
op dit moment.
Laterzzz, Tha-Block