Jump to content
Geplaatst:
comment_1060711

Beste Leden,

Kennen jullie de tekenfilm-serie Tom & Jerry nog? De kat (Tom) die probeert de muis (Jerry) te pakken. Het programma wordt nog steeds uitgezonden op een paar TV-zenders.

Ik ben benieuwd of jullie de tekenfilm-serie nog steeds kijken op TV of Internet. Ik kijk nu nog steeds de afleveringen op YouTube. Ik vind het erg grappig. Vooral Tom, de kat. Hebben jullie iets te zeggen hierover? Laat het elkaar dan weten in dit topic.

M.V.G,

Torritor

PS: Er is al een topic hierover, maar die wordt al 2 jaar niet meer gebruikt.

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 1.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1061602

Hoezo kijk je het nog steeds? Wordt het eigenlijk nog uitgezonden? Toen Cartoon Network nog in het pakket zat en ik een jaar of 6 was keek ik er in ieder geval erg veel naar. Nog steeds is het eigenlijk een van de beste cartoons ooit gemaakt. Om ze nu op YouTube op te gaan zoeken vind ik toch weer net iets te. Het is toch bedoeld voor een andere leeftijdscategorie, hoewel het nog steeds erg leuk kan zijn met een groepje dronken vrienden of iets dergelijks. Het enige nadeel is alleen dat als je een aflevering hebt gezien, je hem direct weer helemaal kent als je m 10 jaar later weer eventjes ziet.

Geplaatst:
comment_1061677

Tom en Jerry is ook mijn favoriete cartoon! :Y

Ik heb er zo'n 5 dubbel video's van,10 gewone video's en 2 DVD's.

Wij hebben Indi kanaal en daar komt Cartoon Network nog wel op.

Maar tegenwoordig zender ze alleen nog maar van die "fake" tekenfilms uit :7

Erg jammer vind ik dat :cry:

Maar het is en blijft altijd mijn favoriete cartoon! :tu:

Ik heb elke aflevering,video en DVD wel 200 X bekeken! :Y

Mvg PTC. :)

Geplaatst:
comment_1061698

Geniale serie! Ik heb het vroeger echt kapot gekeken. Kende bijna elke aflevering uit me hoofd. En op oud-nieuw uiteraard de marathon kijken de hele dag! Je had volgens mij 2 'versies' van Tom & Jerry. De ene was wat slechter getekend en ook minder leuk.

Dit was de leuke.

tom-and-jerry-blog-size.jpg

En dit de mindere.

tomandjettyiy6.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1061723
Hoezo kijk je het nog steeds? Wordt het eigenlijk nog uitgezonden? Toen Cartoon Network nog in het pakket zat en ik een jaar of 6 was keek ik er in iedergeval erg veel naar. Nog steeds is het eigenlijk een van de beste cartoons ooit gemaakt. Om ze nu op YouTube op te gaan zoeken vind ik toch weer net iets te. Het is toch bedoeld voor een andere leeftijdscategorie, hoewel het nog steeds erg leuk kan zijn met een groepje dronken vrienden of iets dergelijks. Het enige nadeel is alleen dat als je een aflevering hebt gezien, je hem direct weer helemaal kent als je m 10 jaar later weer eventjes ziet.

Heb je dat tegen mij?

Geplaatst:
comment_1062674
het was echt een grappige progamma, jammer genoeg geeft het nu niet meer want cartoon network is weg gehaalt :duh: ....en in plaats van dat zijn er andere domme progamma's

Precies, nu zijn er vele kut en tering programma's in de plek gekomen, en de meeste die goed waren, zijn weer van de buis af.

Zo vond ik Avatar ook wel leuk om te kijken, maar deze is er ook af.

Konden we maar de oude tijd herleven :engel:

Geplaatst:
comment_1063335
het was echt een grappige progamma, jammer genoeg geeft het nu niet meer want cartoon network is weg gehaalt :duh: ....en in plaats van dat zijn er andere domme progamma's

Precies, nu zijn er vele kut en tering programma's in de plek gekomen, en de meeste die goed waren, zijn weer van de buis af.

Zo vond ik Avatar ook wel leuk om te kijken, maar deze is er ook af.

Konden we maar de oude tijd herleven :engel:

avatar is dom maar catdogg vondt ik goed en rockos modern life en natuurlijk de boze bevers

Geplaatst:
comment_1064087

Je snapt er ook geen pepernoot van he... :{

Het draait om nostalgie. De goede herinneringen je had aan die prachtige serie. Hoezo zou het nu niet meer leuk zijn? Omdat je nu ouder en 'stoerder' bent? Tom & Jerry heeft niet voor niets een Oscar gewonnen.

Het draait volgens Disturbed ook om lekkere wijfen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.